2011. október 24., hétfő

Mini Alverde Haul~

Tegnap egy kisebb bevásárlást folytattam a DM-ben, beváltoltottam a Miss Sporty táskát, vettem leértékelt Alverdés cuccokat, és lefényképeztem megmutatni :3 Vigyázat, rengeteg kép!


Először megmutatom mi volt a kis matrózos neszeszerben:

Ezt a kis 4es szemhéjpúdert már rég kinéztem magamnak, de nagyon pici, kb mint egy Essence mono, ezért 1000 valammenyiért nem vettem meg, de örülök hogy megkaptam mert nagyon szép és erős színek vannak benne. A képen nem látszik de apró csillámok vannak benne.


A másik termék egy körömerősítő franciamanikűr alap volt. Erősíti a gyenge körmöket, alaplakk, és kicsit rózsaszínes színe van, semmi csillogás. Tesztelni még nem volt elég időm, nem használtam még, szóval nem tudok róla véleményt mondani.

Volt még benne két kis lap körömmatrica, de ilyen papír vagy nemtudom, de sokra nem nem megy vele senki...Kipróbáltam egyet, rondaaa :D És mióta van a Miss Sporty-nak repedezős lakkja? :O ....valaki próbálta már?
Valamint volt még egy kis katalógus is, ami 4 részre osztva mutatja be a tökéletes sminket, Tavasz,Ősz,Nyár és Tél....olyan mint a Stíluskalauz , amit régebben írtam cikkben, csak az bővebb volt.


Ennyi volt a csomag, most megmutatom az Alverdés cuccokat. A kedvencem egy duo szemhélypúder lett, nem is láttam még ilyet:
 
1400 helyett 700 Forint volt. A tetejében egy krémes sötét tengerészkék festék van,csillámos, de nagyon aprók,az aljában pedig egy szintemár csillámpor. Ez nagyon gyengén pigmentál, de a kék festékbe tapogatva nagyon jól néz ki, mert annak nagyon erős színe van.

Szemöldökceruza, ilyen fésűfélével a végén. Ez nem volt akciós, de 1000Ft körül volt az ára, fentebb láthatjátok milyen színű.
Akciós szájfény, gyönyörű csillámos pinkes színe van, az illata olyan tipikus alverdés púderszag, keveredve egy kis bogyós illattal, de nem kellemetlen, és felkenve már nem is lehet érezni. És ami plusz pont,nem ragacsos, és evés-ivás nélkül nekem 3-4 órát simán kibírt.


És utolsó sorban egy tusecset, 350 Ftért... ennyiért már vicc :D
Egy limitált kollekcióból volt ez az ecset leértékelve, és megörültem mert ebből már volt egy szemhéjpúderecsetem, és nagyon jó minőségű,imádom. Ilyen is volt az akciós kosárban, kár hogy nem vettem meg,nagyon jól lehet vele satírozni.

Ti vettetek valami akciós Alverde terméket? Nagyon sok minden le vagy árazva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése