2011. október 17., hétfő

Nothing

Szinte tényleg semmi,az a smink ami rajtam volt,sajnos nem volt többre időm és kénytelen voltam gyorsan alapozni,púderezni, spirál,pirosító és futás a buszmegbe. Jó meg 3 képet csinálni :'D
Extrának pedig berakom egy régebbi sminkem, egy rezes-barnás és feketés füstös szem.

Nem sok mindent használtam hozzá, szerintem ez egyértelmű... :D
 Nem,nem cigiztem közben, az öngyújtóval felmelegítettem a szempillagöndörítőt hogy íveltebbek és tartósabbak legyenek a pillák.+ Lemarad a bronzosító...a ***** életbe..
És itt a sötétebb szem:
Nem tudom hogy miket használtam hozzá, és a képek is pocsékok... de a rezes csillogás így is kivehető, és élőben gyönyörű volt.

3 megjegyzés:

  1. Essence-től melyik szemhéjpúdert használtad?

    VálaszTörlés
  2. Anneke egy monoval,a 07es Love talk-al csináltam 4 , Tina,Köszönöm =)

    VálaszTörlés