2011. október 1., szombat

Smink a tesiórán? Még szép! - Makeup in the PE lesson? Of coure! Step by step

Elég vicces látvány a tesi óra után lefolyt pandaszem, pirosítónak hűlt helye, és a szemhéj ráncaiban összegyűlt festék... Ezért kísérleteztem ki testnevelés tanárom legnagyobb örömére ez a sminket, ami bombabiztosan a helyén marad... 15perc futás,10perc erősítés,és 20 perc kézi után is....
Lehet először durván nézhet ki, hogy ilyen fekete szemekkel hogy lehet mozogni,izzadni,futni stbstb... de bizosítok mindenkit, nekem minden féle elcsúszás,mászás,összeállás nélkül, ugyan ilyen maradt...

Lealapoztam az egész arcom,beleértve a szemhéjam is, és púderoztam. Ez után az essence zselés tusát tettem fel alapnak, az ujjam segítségével:
Aztán arany szín vittem fel a szemzugba:

Aztán egy feketét, arany és zöld csillámokkal:
Összemostam a színeket, és egy enyhén csillámos,bőrszínűvel elsatíroztam a széleket:
Kihúztam a szemem az ehez a kollekcióhoz tartozó ecsettel,aztán spiráloztam:
Az alapozó alá a Nivea Makeup starter-ét kentem,ami kevert bőrre van, majd a Hot pink BBkrémhez zöld korrektort kevertem, hogy az óra utáni pirosságot egy kicsit takarja,semlegesítse:

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a zöldes-arany-fekete smink és tök jól áll. Hát érdekes lehet ebbe nyomni tesi órán.:D

    VálaszTörlés
  2. ebbe nyomtam..megse moccant :D

    VálaszTörlés
  3. Az a zöld korrektor milyen márka?

    VálaszTörlés
  4. Kole,egy lovely-s ecsetes korrektor :3

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó! én is uttálom amikor lefolyik a smink meg olyan ronda lesz szerintem kifogom probálni ezt ;)


    (nyeremény játék van nálam ha van kedved jelentkezhetsz :http://divat-make-up.blogspot.com/2011/09/nyeremeny-jatek-nalam.html )

    VálaszTörlés