2011. október 18., kedd

Step by step- Red nails

Újra piros körmök, szivacsos-átmenetes technikával. Igaz hogy már régóta ismerjük , még mindig sokan megcsodálják, ígyhát előző héten lefotóztam lépésről lépésre:
Amiket használtam hozzá:
...közben pedig próbáltam kémiát tanulni míg megszáradnak a rétegek...szerintem mindenki rájön,hogy nem sikerült :D
Pastel Pink,Real Red és Cherry Jubilee (katt a képre a nagyobb méretért)

A legvilágosabb színnel kifestettem a körmöm, aztán a 2. pirossal és egy szivaccsal kb félig rányomkodtam a színt a körmömre:

A legsötétebb színnel, a végekre koncentrálva tettem a színt:
(ez egy nagyon magyaros mondat volt)

Aztán csillámos körömerősítő fedőlakkal átmentem az egészen, hogy kicsit egybemosódjon,szépen csillogjon és tovább tartson:




Ezután kapott egy kis körömápoló olajat a körömágybőr, aztán beszáradt és el is készült:

1 megjegyzés: