2011. október 14., péntek

This is halloween- Broken doll

Az előző babás post után ígértem egy törött-babásat is, repedezett arccal, nagy szemmel és hófehér bőrrel... ez lett belőle, ismét sikerült elcsesznem a kivitelezést,nem ilyen végeredményt szerettem volna, de megmutatom ha szenvedtem fele fél órát...
Egész arcos képek is vannak, bár ezek már tényleg ijesztőek!

16+

Nyitott szemes kép nincs, csak a fenti ahol kicsit sötétek lettek az árnyékok, így nem látszik semmi ^^"

Kicsit sárga az egyik képen a bőröm, a lámpafény miatt van :D

Elég sok mindent használtam hozzá, ezért nem írok listát, nem a termék a lényeg, hanem hogy minél nagyobb szemet kell alkotni, és matt fehér bőrt. Arcfestékkel akartam megcsinálni, de nem volt időm venni, és fel akartam már rakni.

Viselhető-e egy halloween-i buliban? Ti készültök,esetleg megünneplitek ezt a napot? :3

4 megjegyzés:

  1. hű,nekem nagyon tetszik,de tényleg :O tök egyedi :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép : D a törések is jól meg lettek oldva.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :3 a jobboldalra nemvagyok büszke, nem lett olyan természetes... :S

    VálaszTörlés