2011. október 15., szombat

This is halloween part 3- Sugar Skull

A következő halloween-es smink egy "cukor koponya" smink lett, már vagy egy hete megcsináltam, de még csak most jutottam el odáig hogy felrakjam...hezitáltam, fel merjem-e....
Tudom, valaki már megelőzött vele, bár nem róla másoltam, most találtam csak meg mert kerestem pár infót, mégis hogyan kapcsolódnak ezek a halottak napjához.



"Mexikóban a Halottak Napja egy olyan megemlékezés, ahol a színes népi hagyományok gúnyos elemekkel ötvözödnek. Így például a cukor koponyák olyan jelképek, melyek a halállal szembeni kihívást, egy szinte ironikus magatartást, de ugyanakkor őseinkkel való lelki azonosulást és az irántuk érzett tiszteletet egyszerre szimbolizálják."

 Alkotás közben:


 Megszenvedtem a bal oldalammal, mert alig láttam , hogy mit csinálok, mindig takart a kezem. Az essence zselés tusát és a Metalics-os tus ecsetet használtam, a pókháló a homlokomon túl vastag is lett, azért a többi résznél átváltottam egy ferde fejű tusecsetre.

Lora pirosítógyöngyök *-*


A kis strasszokkal sokat szenvedtem, de a smink nem volt olyan nagy ördöngősség, igan másfél órán át csináltam, de csak mert kis ecsettel színeztem a nagyobb részeket is, és még túl sem bonyolítottam,nagyon egyszerű lett. A számat pedig próbáltam bentebb pinkre,kívül pedig fehérre csinálni, de ronda lett :D

Valamit tetszik a blogger új képnézője, ha rákattintasz egy képre, behozza a cikkben szereplő összes képet és nagyban végig mehetsz rajtuk. Praktikus,pirospont érte (Y)

10 megjegyzés: