2011. november 6., vasárnap

Az első nyereményjátékom!

Jee, végre elérkezett az idő :D 100 követőnél ígértem, de mostanra összehoztam a nyereményt, időm is volt...nem ecsetelek, mutatom a nyereményeket:


Elsőként a paletta:
Füstös szem elkészítéséhez tökéletesen, kis cuki papír tartóban van, és egy mágnesen szivecskével nyílik. Papír van rajta, senki nem tudott/nyúlt bele. 4 szín, 2 applikátor.

Egy türkizes-kékek zöldes szempillagöndörítő, 2 tartalék gumival..vagy miaz.. :D Anniyra aranyos, hogy magamnak is vettem egyet...

Leopárd mintás körömmatricák <3

És a képen látható még egy Astor Fash'n Studio gyümiillatú zöld körömlakk, de arról nem csináltam képet, nekem is van egy belőle,azzal volt teszt.

Sook krémminta,jelen esetben:
-Avon Solutions Youth Minerals nappali és éjszakai krémek, az egyenetlen bőrtónus és az első megjelenő ráncok ellen
-Avon Solutions Beautiful Hydration nappali és éjszakai krémek, növelik a bőr nedvességtartalmát, ragyogóbb és egészségesebb kinézetet kölcsönözve neki.
-Oriflame Bio Clinic- Nappali krém
-Oriflame Ecollagen 3D+ nappali krém

A jelentkezéshez nem kell mást tenned mint:
  1. A blog követőjének lenned
  2. Írni egy kommentet a bejegyzés alá,e-mail címmel!
  3. Leírni hogy mit szeretnél még látni, melyik post volt a kedvenced. 
  4. Fontos! Csak Magyarországon élők nevezzenek! 
Plusz esélyek is szerezhetők:
+1 A nyereményjáték képét oldalsávba kirakni, visszamutató linkkel! Anélkül nem érvényes!
+1 Blogon írni róla egy bejegyzést
+1 ha írsz egy dolgot ami tetszett, és valamit ami nem. (örülnék neki ha az utóbbira is választ kapnék)

3 esély szerezhető, plusz az eddigi 113 követőm +1 eséllyel indul.A sorsolás után e-mailben felveszem a kapcsolatot a nyertessel!
Remélem örültök a játéknak, minnél több jelentkezőt várok :3

A játék 2011 november 5-étől indul, és 2011. december 3-án zárul!

68 megjegyzés:

  1. Szia! Gratula a 100 követőhöz. sophiessecret néven követlek, az email címem: zsizsike93@gmail.com.
    Minél több sminkelős posztot szeretnék Tőled látni, mert nagyon ügyes vagy, gyönyörűeket alkotsz, legutóbb a szivárványos sminked nyűgözött le:)
    megosztottam a blogomon: http://sophie-aprodolgok.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-smaragdplum.html
    és oldalsávba is betettem.
    Ami tetszett: a halloween-es ötleteid szuperek voltak, illetve a pirosító készítős poszt is nagyon hasznos volt.
    Köszönjük a játékot:)

    VálaszTörlés
  2. Hey! :D Congratulations! :D
    Név: TaylorK.(:
    Email: taylormakeupblog@gmail.com
    Arcfestős postok nagyon tetszenek, DIY-ból látnék többet :D
    Kiraktalak oldalsávba: http://taylormakeup.blogspot.com/
    Írtam bejegyzést:
    http://taylormakeup.blogspot.com/2011/11/lets-play-mich.html
    Nagyon tetszik a tehetséged, hogy nagyon szépen sminkelsz,hogy barátságos vagy. Nem tetszik, hogy csúnyán beszélsz :D ( Ez lehet, hogy a személyes problémám, de mást nemtudok. :D )
    Thanks for the giveaway! :D

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Fannalin néven követlek. -efanni@gmail.com
    Szeretem, h megvehető terméket próbálsz ki és a sminkjeid is jók!
    Még ami tetszett nagyon, és felkeltette a figyelmem a hólyagos karod :D
    Ami nem nagyon tetszik a blog külseje, elég sötét nekem!
    Szép estét: F.

    VálaszTörlés
  4. szia, Sophie néven követlek, és régi követőd vagyok.
    Email címem sophiesama25 kukac gmail pont com.
    Én videót látnék tőled szívesen :)ű
    Bajom nincs az oldallal, mert mind te vagy és a blog erről szól ^.^

    VálaszTörlés
  5. szia! zombiecanfly néven követlek, motley.zombie@freemail.hu az email címem.
    a kedvenc posztom az ujj-eltávolítós móka volt:D és több ilyen bizarr mókát szeretnék:D
    itt a link a poszthoz, és oldalra is kitettelek:
    http://zombiecanfly.blogspot.com/2011/11/jatekjatekjatek.html
    és gratulálok a sok követőhöz:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Khamala néven követlek, címem: thal1322@gmail.com
    Szeretnék még több tesztet látni, ami tetszik, az a sminkek, és a blog design:)

    VálaszTörlés
  7. szia! Criollo néven követlek, régi követőd vagyok:)
    e-mail: luccka92 @ gmail.com
    Nagyon szeretem a sminkjeidet, lényegében az összeset, ugyanis külön élmény már csak a szemed is, annyira szép formája van!
    Ami nekem sem tetszik az az oldal sötét kinézete, de a szivárványos-színes sminkjeid ezt is ellensúlyozzák:)

    VálaszTörlés
  8. VRG's secret néven követlek,
    e-mail: vrginnie@gmail.com
    kedvenceim tőled az extrémebb sminkek, nagyon ügyes vagy!
    + oldalsáv: http://vrg-s-secret.blogspot.com
    + ami most egyből beugrott és nagyon tetszett az a múltkori szivárványos tusvonal :)
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Bettina néven követlek,
    e-mail:teke.bettina@gmail.com
    Kedvenceim volt a pirosító készítése és a sminkek.

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Solya néven követlek.
    e-mail: solyaorsolya@gmail.com
    Blog design hangulata nagyon jó, utóbbi kedvenceim: szivárványos smink és a lila smink

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Melantha néven követlek.
    lyudit@gmail.com
    nagyon tetszettek a halloween előtti csonkolásos-rátétes gyurmás-latexes-fogalmamnincsmibőlkészült rondaságok:D
    1 dolog zavar, hogy nekem a képekről úgy tűnik,nagyon pozőr arcot vágsz.egy őszinte mosoly szerintem jobb lenne, de ez az én vesszőparipám(biztos,mert már vén 23 éves vagyok,és nem értem a tiniket)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Annabelle néven követlek
    e-mail: eper_88@freemail.hu
    imádom a sminkeket,gyönyörűen sminkelsz
    kedvenc bejegyzéseim a szivárványos tusvonal és a "scar" amikor az arcodra csináltál sebet :D


    +1 egy dolgot találtam ami nem tetszett,az pedig az,hogy régebben minden egész arcos kép előtt azt ecsetelgetted,hogy milyen rusnya lány vagy- pedig ez egyáltalán nem igaz,nagyon szép vagy :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    JuliaBella néven követem a blogod.
    E-mail: juliabellablogja@gmail.com
    A sminkes bejegyzések tetszenek a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Köszi a játékokt!
    Kriszta néven követem a blogot. Szeretem a kreativitásodat,a sminkjeidet, a DIY posztokat.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://naturalsparkling.blogspot.com/
    És írtam bejegyzést is: http://naturalsparkling.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Eni,Encsi néven követlek!
    Email: encsi00@gmail.com
    A sminkes cuccok amiket megveszel, azok nagyon bejönnek, végül is minden tetszik a blogodon, kivéve ez a sötét blog téma :)

    VálaszTörlés
  16. Szia.

    Monika néven követlek. Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Nagyon tetszik a blogod, a háttér is szuper, és a rainbow-s tusvonal valami hihetetlen :) az a kedvencem. Szeretnék még sok sok feltűnő sminket ;)
    És köszi a játékot, nagyon tetszenek a nyeremények is :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    A (Anneke) néven követlek. Régi követő. :)
    greydaze (kukac) freemail (pont) hu
    Kedvenc bejegyzésem sok volt, választani sem tudnék. Talán a tesi órás volt a legelvetemültebb mind közül. :D
    Amik tetszenek leginkább, azok a nem utcára való sminkek, azokból többet is elviselnék. :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  18. Szia
    Adrienn néven követlek.
    Email címem: adrikitten@citromail.hu
    A paletta készítős posztod volt a kedvencem. Ehhez hasonló DIY dolgokat szívesen látnék még :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. szia :)
    Angela néven követlek
    email: mokkachino29@gmail.com
    Az összes sminkedet imádom, mindig szépeket alkotsz :)
    Egyetlen dolog nem tetszik: Mindig azt mondod hogy nagyon csúnya vagy, pedig ez egyáltalán nem igaz, szerintem nagyon is szép vagy :))) Ne legyél olyan kritikus magaddal :) <3

    VálaszTörlés
  20. Szia!!
    pwolf néven követlek
    e-mail: pwolf111@gmail.com
    A haul-os bejegyzések a kedvenceim, ami annyira nem tetszik, az a design. Nekem egy picit "sötét"..
    bejegyzés:
    http://smaragdplum.blogspot.com/2011/11/az-elso-nyeremenyjatekom.html

    VálaszTörlés
  21. jajj bocsi, rossz linket másoltam be!
    http://petrasminkel.blogspot.com/2011/11/nyremenyjatek-smaragdplumblogspotcom-on.html

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    JustKriszta néven követlek.
    Email: guitarheroine321@gmail.com
    Kedvenc bejegyzéseim: szivárványos tusvonal és a tollas műszempilla készítése ( ez nekem nagyon eredeti ötlet volt)
    Írtam egy bejegyzést a játékról: http://olyankor.blogspot.com/2011/11/olyankor-day-311-este02.html
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://olyankor.blogspot.com/
    Köszönöm a lehetőséget és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Petra világa néven követlek.
    E-mail: petravilaga@indamail.hu
    Szeretem a termék teszteket! :)

    +1 A nyereményjáték képét oldalsávba kirakni: petravilaga.blogspot.com

    VálaszTörlés
  24. Alexa néven követlek.
    Email: kurcsicsalexandra@hotmail.com
    Oldalsáv: http://always-be-beauty.blogspot.com/

    Ami tetszik: napról napra kreatívabb vagy és a szivárványos szemhéjtusos sminked nagyon nagyon tetszett!
    És amiért kiemelted, hogy ilyet is olvasnál: ami nekem nem tetszik, hogy ha valami kis apró hibát találsz a dolgaidon egyből elkezdesz szabadkozni, amit soha senki nem venne észre, de így csak felhívod rájuk a figyelmet. Meg, hogy szar kép, csúnya kép blabla...nem! Nem azok! Inkább hülye megnyilvánulások!:) És ezt mind a legnagyobb jóindulatból mondom!
    (remélem nem sértődsz meg vagy ilyesmi:$)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Henrietta Kiss néven követlek.
    Minden nagyon tetszik a blogodon nem tudok semmi rosszat mondani rá.
    Email:hencsi98@freemail.hu
    oldalsáv:heniksmink.blogspot.com

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Tami ♥ néven követlek (tami2@citromail.hu)
    Szeretnék még látni sok step by step-et, ezek nagyon tetszettek eddig is, és ezen kívül személyesebb postok is lehetnének.
    Tetszettek még a különlegesebb körmök is, rosszat nem tudok mondani.

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Beki néven követlek és az emailem: bettica69@gmail.com
    Nagyon szeretem ahogy sminkelsz iszonyatosan jóóó legfőképpen a haul-os és a step by step postok nálam favorit :)úúú a szivárványos tusos sminked nagyon ott van megfogott :D és az előttem lévőkhöz csatlakozva h ha vmi szted magadról h nem vagy szép pedig nem vagy csúnya lány és már nem tudom hányan mondták neked eddig de biztos h nem hazudnak szal ezek a megjegyzések nem kellenek vagyis nem illenek ide majd mások mondják maguktól h milyen vagy és annak örülj és még a rossz képminőség vagy nem túl jóra sikeredett sminkhez is ugyan ezt mondom nem kell mondani h szar ilyen lett és kész fogadják el nem kell mindennek tökéletesnek lennie. :) más nincs, az oldal is rendbe van látszik h a te egyéniségedet tükrözi!

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    O néven követlek, lenardorsika@gmail.com a címem. Nekem is a szivárványos tusvonal tetszik legjobban, meg a tollas műszempilla.

    Ami nagyon tetszik, az, hogy nagyon szép a szemed és hogy ötletesen és szépen sminkelsz. Ami nem tetszik, az az, hogy kicsit borús a blog hangulata. Legyen ez is színesebb egy kicsit.

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    flory néven követlek és az email címem: flora.szatmari@gmail.com

    Kitettem a blogom oldalsávjába, itt: http://florysworld.blogspot.com

    Eddig legjobban a szivárványos, barbis és pávás sminked tetszett a legjobban. Ami nem tetszett azok a halloween-es sebes dolgok, mert ez nagyon távol áll tőlem, de az nem azt jelenti, hogy nem jó, csak én nem tudok megbarátkozni az ilyenekkel.
    A sminkekkel nagyon ügyes vagy, csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Nóra néven követlek és kitettelek a blog oldalsávjába: alanora.blogspot.com
    email címem:nora.piros@gmail.com
    A kedvencem ez volt:Állatmintás ajkak- Animal printed lips

    Nagyon tetszik,ahogy sminkelsz, de kicsit pozitívabban állj hozzájuk,mert szupereket csinálsz, de csomószor azt mondod mégis hogy béna lett - pedig egyáltalán nem! :) Gondolj bele,szegénykéknek hogy esik... :D

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    LÁjkosGirl néven követlek!
    email címem: ludvig.annamari@freemail.hu
    írtam bejegyzést: http://divat-make-up.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-michnel.html
    Kedvenc post: a haulos posztok és a halloweenes sminkek! és a szivárványos sokszínű tusvonal az gyönyörűűű

    mit szeretnék látni/mit nem: további ilyen gyönyörű sminkeket amiket csinálsz és ami nem tetszik , hogy "leszarozod" amit csinálsz. Szerintem nagyon ügyes vagy és ezt el kéne hinned mert tényleg :)
    köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Sweet Angel néven követlek.
    Itt az email címem: revesz.sara@freemail.hu
    Nekem legjobban a szivárványos tusvonal tetszett a legjobban. A blogomon itt írtam róla bejegyzést: http://bestblogofgirls.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek-smaragdplumblogspotcom.html

    Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen kreatív vagy, és hogy ilyen szép munkákat adsz ki a kezedből. Ami viszont nem tetszik, az az, hogy az oldal kicsit túl sötét, és kritizálod a képeidet. De szerintem nagyon jó, és csak így tovább!
    Ja, és én örülnék ha több körmös bejegyzés lenne, mert az a pár amit láttam nagyon jók voltak.
    Ja, és a körmös bejegyzések nagyon jók!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Reni néven követlek. (Új követő vagyok.)
    E-mail címem: cicomahercegno@gmail.com
    Szívesen látnék több terméktesztes posztot és szívesen olvasnék hajápolásról esetleg frizurakészítésről is.

    Plusz esélyek:
    Kitettem a nyereményjátékod a blogom oldalsávjába. Link: http://csajcicoma.blogspot.com/
    Ami tetszik és azok nagyon :)a sminkes bejegyzések. Nagyon ügyesen sminkelsz!! Ami nem tetszik annyira az a blog sötét külleme, ilyen szép színes sminkekhez kicsit komor ez a szín. Amit még talán jó tanácsként tudnék mondani, ahogy azt éppen előttem írták, hogy lehetne több körmös bejegyzés. Szerintem jó lenne pár hajas, zsákmányolós, terméktesztes bejegyzés is.

    Köszi szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!:)
    Dorka92 néven követlek
    email: dorkakomkom@gmail.com
    A szivárványtus volt a kedvencem.:)
    Kiraktam oldalsávba a játékot: http://dorottyasmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  37. Sziaa.
    Virág. néven követlek
    email: peto.virag@freemail.hu
    Nagyon tetszenek a sminkelős bejegyzések.
    Plusz esélyek:
    Írtam bejegyzést a játékról a blogomon:
    http://viragbloggja.blogspot.com/2011/11/nyeremenyjatek_11.html
    Kitettem a blogom oldalsávjába:
    www.viragbloggja.blogspot.com
    Köszi a játékot ;)

    VálaszTörlés
  38. Szia:D
    rya:D
    english.girly@gmail.com
    Haul és a teszt;)
    Tetszenek a DIY de nem tetszik a Hello Kittys:P (na meg h összefirkálod a katalógusom:D)
    na pás:D

    VálaszTörlés
  39. Szia :)
    Maja néven követlek, az e-mail címem partaymaja@citromail.hu
    A termékteszteket szeretem leginkább :))

    VálaszTörlés
  40. Szia :)
    GhostGirl néven követlek,az e-mail címem: darkangel13@citromail.hu

    A legjobban még több sminkes posztnak örülnék :)

    Kitettelek oldalsávba: http://gothicbeautyblog.blogspot.com/

    Nekem a legjobban a posztok megfogalmazása tetszik,és a képek :) Viszont én picit zavarónak találom a hátteret,valami egyszerűbb is megtenné :)

    Ez két plusz esély,ha jól számolom :)

    VálaszTörlés
  41. Sziia!Itt Ancsa=) néven követlek az e-mail címem pedig vancsa_98@citromail.hu A blogod nagy tetszik,a kedv. bejegyzésem a beszakadt körmös.Szívesen látnék még outfit-eket.Sok sikert a továbbiakbban!Sziia

    VálaszTörlés
  42. Szia :) Gratulálok a több mint 100 követőhöz. :)
    én bunny.fashin.beauty néven követlek.
    Az e-mail címem: szila.letta@gmail.com.
    Nagyon szeretem a step by step posztjaidat. Így én is könnyebben meg tudok csinálni magamnak egy sminket. :) Én személy szerint haul-os és outfit-es posztokat látnék szívesen. :D

    VálaszTörlés
  43. Szia. Black.Rainbow. néven követlek. :)
    E-mail: kittu0104@citromail.hu
    Nagyon tetszenek a step by step posztok. A szivárványos smink az abszolút kedvencem, az nagyon tetszett! :) Tetszik a blog háttere, meg hogy olyan sötét. :)
    Ami nem tetszik: a betűszín. Olyan vibráló néha, hamar elfárad a szemem, bár inkább ez egyéni problémám. :)
    Szívesen látnék még step bí step posztokat soksok képpel. ^^

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Doroffee néven követlek. A pirosítókészítős posztod nagyon tetszett, és nekem a dizájn is tetszik, mert gyönyörű és elegáns, és nem vmi szabvány sminkes izé :). Olyan most hirtelen nem jut eszembe, amit megváltoztatnék.

    badorka@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Gratulálok a 100+ követőhöz!
    Renia néven követlek, mail címem: renia2@freemail.hu
    A haulok nagy kedvenceim, úgyhogy örülök, hogy több lesz belőlük.
    A szivárványos/színátmenetes tusvonal mindkét verziója csodálatos volt:D:D:D
    Köszönöm a tippeket!

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Vattacukor néven követlek
    e-mail: vattacukor.virag@gmail.com
    Szeretnék még látni step-by-step sminket, kedvenc bejegyzésem a szivárványos tusvonal volt.
    Kitettem a játékod oldalsávba: http://beautycrumbs.blogspot.com/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  47. Szia! :)
    Dominika néven követlek.
    E-mail: prettyandnice@indamail.hu
    Minél több körmös bejegyzést szeretnék még látni, és eddig legjobban a csipkés-rózsás köröm tetszett. :)

    +1 Mi az, ami tetszett/tetszik, és ami nem?
    A sminkes körmös postok nagyon tetszettek, és semmi mással nincs bajom, csak nekem a kinézet nem tetszik. Dötét, és ezért olyan lehangolt. De ez csak az én véleményem persze, meg ha neked ez így tetszik, akkor az tök jó. :) A saját stílusod kell legyen.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :-)

    -Gumikacsa20 néven követlek.
    -E- mail címem: kecskemeti.hajnalka@gmail.com
    -Amit szeretnék: most állítom össze a sminkkészletem és jó lenne egy bejegyzés arról, hogy barna szeműként mely termékeket ajánlod :)
    -Nagyon tetszik a design, a sminkes posztok :) Új követőd vagyok, eddig nagyon tetszik az oldalad. Ne haragudj, de nem tudok olyat írni, ami nem tetszik.

    Köszönöm:
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  49. Szio!

    Kemiviki néven követem a blogod.
    E-mail címem: kemiviki@gmail.com.
    Nagyon tetszenek az alkotásaid. A kedvencem a rózsás köröm.
    Kitettem a játékod a blogom oldalsávjába: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Mia néven követlek.
    E-mail: mailofmia {kukac} yahoo {pont} com
    Régi követőd vagyok.
    Haulos,sminkes posztokat nagyon szeretem olvasni.
    Az extrém páva bejegyzésed a kedvencem! Örülnék,ha nekem megcsinálnád egy bulira:)

    A blogruha számomra kicsit zavaros és sötét,egy letisztultabb,élénkebb szín sokkal barátságosabbá tenné :) A helyesírás fontos egy blogírásnál,bár lehet,hogy inkább csak elütések vannak....
    Ügyes vagy és szép,ne írj csúnyán ;)

    VálaszTörlés
  51. Szia!

    KocsisViki-ként követlek a blogodon, és az email címem: bellydance.viktoria@gmail.com
    Nekem a betört körmök ellen ajánlott cikked tetszett, szerintem sokan küszködünk sajna ezzel:S
    Amúgy jó az oldalad, egyedi, de én is lehet, hogy picit világosítanék. Mondjuk a háttér nagyon eredeti!

    Szép napot!
    V.

    VálaszTörlés
  52. Szia :)
    Renii néven követlek. Régi követőd vagyok.
    email: renii_@hotmail.hu
    oldalsáv: renisbeautycase.blogspot.com

    Ami tetszik: imádom a sminkjeidet, és a diy ötleteidet.
    Ami nem tetszik: szerintem sok káromkodás van a bejegyzéseidben, és nem tetszik, hogy folyamatosan leszólod magad. Ezeket leszámítva nagyon szeretem a blogod :)

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    Zsanci néven követlek! Új vagyok
    e-mail: zsanciszepseg@citromail.hu
    Kitettelek oldalsávba és bejegyzést is írtam: http://olcsosminkekzsancitol.blogspot.com/2011/11/ujabb-nyeremenyjatek.html

    Nagyon szupik a sminkjeid és a stílusod is tetszik. A virágos köröm volt a kedvenc bejegyzésem! Rosszat még nem tudok írni Rólad!
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  54. Szia!

    Krisz (rougeandstyle-blogspot.com) néven követlek
    email: kristinajuhas@gmail.com
    amit szeretek a körmös bejegyzéseid, nem tudnék most hirtelen kiválasztani egyet, körömmániás vagyok, így én még több körmös postot szeretnék látni!
    köszi a játékot^^

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    Regina néven követlek.
    E-mail címem: n.regina59@gmail.com
    A kedvencem a zöld és kék napi smink volt.
    Tetszenek a sminkek, amiket készítesz, illetve a körmös bejegyzéseid.
    Rosszat nem tudok mondani :)

    VálaszTörlés
  56. Szió:)

    Nikolett néven követem a blogodat! email: cinderella.nm@gmail.com

    Rettentő ügyes vagy, NE légy kishitű..mellőzd a "béna" szót a szótáradból, mert nem vagy az:)) nagyon tetszenek a sminkjeid, kreatív vagy! Főleg a füst inspirálta sminked és a fecskefarok a kedvencem:) alapvetően minden szuper blogodban, a termékteszteket is szeretem, mert nagyon kíváncsi vagyok, kinek mi hogyan szuperál! viszont ami nálam pici negatívum, hogy túl sötét a blogod, nekem ez zavaró(de remélem nem haragszol meg, ez egy őszinte vélemény volt csupán)!
    További kellemes estét kívánok:)

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Christa Sándor-Ferencz éven követem a blogodat.
    Emil: mogyeszt22@gmail.com
    Nagyon tetszett a sebkészítés lépésről lépésre, mert ez alapján már én is boldogulok vele, köszönöm :) Nagyon tetszenek méég a gyönyörű "Caribi" sminkjeid is :)

    VálaszTörlés
  58. n_norii. néven követlek
    e-mail: nonorica@citromail.hu
    írtam bejegyzést a nyereményjátékról + kitettem az oldalsávba.
    +1 nekem a step by step-pek nagyon tetszenek, lehetne több olyan, és amit egyenesen imádok, azok a körmös posztjaid :))

    VálaszTörlés
  59. szia
    Viki néven követlek
    fenvik@freemail.hu az email címem.
    gyönyörűen tudsz sminkelni és nagyon tetszik a szemed színe. minden poszt nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Zsófi(: néven követlek.
    Az e-mail címem: zsofia0419@gmail.com
    A glicerines postból sokat tanultam :) tetszenek még a körmös bejegyezéseid is


    +1 ha írsz egy dolgot ami tetszett, és valamit ami nem: nagyon nagyon tetszik a blogod stílusa, szerintem nagyon szép, ami nem tetszik.. hm. hát olyan nincs:D de szívesen olvasnék több haul bejegyzést, vagy esetleg terméktesztet

    Köszi a lehetőséget (:

    VálaszTörlés
  61. Vador néven követlek.
    Email: celeber@freemail.hu

    +1 A nyereményjáték képét oldalsávba kirakni: http://kreativpotya.blogspot.com/
    +1 Blogon írni róla egy bejegyzést: http://kreativpotya.blogspot.com/2011/11/smaragdplum.html
    +1 ha írsz egy dolgot ami tetszett, és valamit ami nem: A sebkészítős bejegyzés! A blog kinézete nekem annyira nem tetszik, lehetne letisztultabb, rendezettebb. De a tartalom ettől még szuper.

    VálaszTörlés
  62. sziaa :)

    Szia! :)
    enccyStar néven követlek.
    E-mail: eniko.hrinko@citromail.hu
    Körmös és sminkes bejegyzéseknek örülnék a legjobban :))

    +1 Mi az, ami tetszett/tetszik, és ami nem?
    Ami tetszik az, hogy olyan változatos és kreatív a blogod, ami talán negatív, hogy túl sötét...

    köszi :)

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Szandrag néven követlek
    e-mail: szandrag@indamail.hu
    Nekem a sminkes posztjaid nagyon tetszenek, és a tusvonalaid egyszerűen ámulatba ejtők *_* :)
    +1: Nem látok semmi kivetnivalót a blogoddal kapcsolatban sőt sztem a legjobbak közt van, az oldalad kinézete lehetne egy kicsit vidámabb :)
    Köszönöm a lehetőséget!:)
    u.i. bocsi h. névtelenbe teszem de másképp nem engedi nekem elküldeni :/

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    Orchidea néven követlek.
    E-mail: petik.noemi@gmail.com
    Tetszenek a sminkes posztok. Szívesen olvasnék még több tesztet.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Edit névvel követlek.
    szappanblog(kukac)gmail(pont)com
    Szeretem a tesztjeidet és tetszenek a sminkeket.

    Nagyon jók a nyeremények, köszi :)

    VálaszTörlés
  66. Szia!
    Annus néven követlek.
    musicalfan20(kukac)gmail.com

    Tetszenek a sminkes posztok. Ami nem tetszik, hát talán ez a sötét háttér. Szerintem vmi vidámabb oldalkinézet szerintem jobb lenne.

    Még több terméktesztet a jövőben.

    :)

    VálaszTörlés
  67. 800darkangel008 néven követlek
    email:ancsa921010@freemail.hu
    Kedvenc : Sminkek :)

    Köszi a játékot ;)

    VálaszTörlés