2011. november 11., péntek

Csipkés-rózsás körmök- Step by step

Az unalom és mich műve ez a csipkés,rózsás köröm, amit még a kínais eladó nő is megdícsért, és nem hitte el hogy nem műkörmös csinálta. Mondjuk ez nekem is tetszik,nem lett olyan rossz...


Igaz csak a nagy-és középső ujjamra csináltam meg, de ígyis elég szenvedést okozott,hogy hogyan is kell rózsát csinálni...
  1. Kifestettem a körmöm egy rózsaszín alapú,arany és rózsaszín csillámos körömlakkal,ezután korall csillámport szórtam bele.
  2. Miután megszáradt az essence körömnyomdájával két csipkecsíkot nyomtam egymás mellé, majd a köztük lévő részt fekete körömlakkal befestettem.
  3. Ezután 3-4 színből felváltva pontozgattam,pacsmagoltam a lakkokat, míg rózsaféle nem alakult ki belől
  4. Majd megrajzoltam a kis levélkéket, 2-3at egy virághoz. 
  5. Fedőlakk, és KÉSZ :3
Photobucket

Ez olyan jellmező...már majdnem megszáradt, és pakolás közben belenyúltam valamibe :S Photobucket

7 megjegyzés: