2011. november 4., péntek

Darkness~ egy kis arcfestés

Nagyon minimális, és az inspirációt köszönöm Chuy Yang-nak, ezt a csajt egyszerűen lehetetlen tökéletesen leutánozni, és annyi kreatív ötlete van, hogy tuti megpróbálkozom majd még 1-2vel.

Az én változatomat kicsit kékesebbre vettem, a sötétség nálam sötétkék lett amit próbáltam beárnyékoltam világoskékkel. Csaltam egy kicsit a hangulat kedvéért, egy kis fotóbolttal sötétítettem a képen, de a sminken nem változtat.

Nézzétek el az idétlen/szenvedő fejet, próbáltam átérezni a sötétséget de nem jött össze...és a hajgöndörítésről ne is beszéljünk, eddig is útáltam,ezután is fogom..sosem sikerül :'(
A nagy munka elején, fekete szemcerka-segédvonalak<3

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett a hajad!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó a hajad, tökéletesen illik a az arcfestéshez. :)

    VálaszTörlés
  3. Anneke,Robin, köszönöm,barátkoznom kell még vele :)
    Nóra, gondolkoztam egyáltalán felrakjam-e a 2. képet, annyira idétlen és sötét vagy nemistudommilyen rajta az orrom :'D

    VálaszTörlés
  4. wow nagyon jó lett, ügyes vagy :)
    Szeretem a bejegyzéseidet, olyan kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
  5. annyira jó.mint valami sötét csápok vagy füst vagy tudja az isten.nagyon szép : D a hajad színét meg imádom : )

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm,próbálok kreatív maradni, és nem mások ötleteit lopni, meg olyat mutatni ami még nem volt :D

    VálaszTörlés