2011. november 18., péntek

Glicerin

Régebben vettem a gyógyszertárban, 2-300 forint körül glicerint, de postírás előtt ki akartam tapasztalni,tesztelni kicsit.

Az első, hogy hogyanhasználjuk: Hígítatlanul SEMMIKÉPP! A glicerin a levegő páratartalmát köti meg, szinte minden tubusos arckrémben megtalálható, de töményen szétszárítja a bőrünket, szóval 1:3 arányban vízzel keverjük!
Nem találtam kisebb fújókás üveget,így ezt a kevés mennyiséget ebbe a GlissKur-os flakonba tettem.
Az egyik ok amiért használni akartam mert a szemhélypúdereknek sokkal erősebb színük van ezzel.

Bal oldalon alap nélkül, jobb oldalon glicerines ecsettel vittem fel a színeket. Ezek egyébként olcsó noname-es púderek, amiknek szemen szinte semmi színük nincs, glicerinnel pedig egyszerűen gyönyörűek *-*
A másik amiért kikevertem az, hogy sok youtube-os videóban a MAC- Fix+- ához hasonlítják, ezzel helyettesítik,elvileg tovább fentmarad a smink, ami igaz, mert az a szemhélypúder ami nekem a nap végére összecsomósodott is bírta, de elképesztően furi,ragadós érzés volt miután az arcomra fújtam,szóval inkább így nem használtam...

Nektek nincs ilyen tapasztalatotok? Vagy senki nem ilyen hülye hogy az arcára fújja? :'D

3 megjegyzés:

  1. Én is olvastam, hogy varázsporokkal keverik, de nem merném egész szemhéjra felvinni(ami egyébként pontos J :P) én inkább tust kevernék belőle,pont amiatt,hogy ragadós, és tuti eltömíti a pórusokat...
    ami viszont a hajjal CSODÁT tesz, a ricinusolaj. büdi, de olyan csuszamlós-puha-fényes tőle...

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ezt a glicerin témát nem valami külföldi blogon láttad? Ha igen, kérlek mondd meg, hogy hol, mert elvesztettem azt a blogot és nagyon szeretném megtalálni. Köszi nagyon

    VálaszTörlés
  3. ricinus olajat en is probaltam hajnoveszteshez de nem voltam kitarto...egyebkent nemtudom mar hol lattam...nagyon sok helyen videokban is blogokban is...

    VálaszTörlés