2011. november 22., kedd

Mégsem annyira jó ez az Essence...

Teljesen csalódtam benne... Mikor nyár végén leértékeltek tök sok cuccot, vettem egy 4es palettát, az Oh So Cute nevűt. Tulajdonképen csak swatcholtam, most csináltam vele először olyan sminket,amit egy napig hordtam. Mindig lealapozom a szemem,lepúderezem,bázis, és erre sminkelek, és eddig semmi baj nem volt...de mikor alapozás után 20 perccel így néz ki, kétségbeejtő...


Egyébként a sötétkéknek annyira nincs rossz színe, az bírta a gyűrődést..de ez a világosabb kék? Halál rá! Össze fogom törni...

7 megjegyzés:

  1. Ez a Quattro tényleg nagyon rossz. Mikor másodszor sem sikerült a kéket feltennem... A Me and my ice cream se jó, túl halvány, de a többi teljesen ok :)

    VálaszTörlés
  2. Egy darab Essence quattrot vettem eddig, de az olyannyira tré, hogy azóta se bírtak rávenni arra, hogy még egyet vegyek tőlük. :S

    VálaszTörlés
  3. én a hétvégén a szemhéjalapját megvettem, a zselés tussal való pozitív élményeim miatt.kár volt. ráadásul a rimmel szempillaspirál,amit mellé vettem,szintén zenész...:(

    VálaszTörlés
  4. nekem is egy darab quattro-m (05to die for) van és az egyik kedvenc szemfestékem.
    a múltkor voltam olyan hülye, h buli után elfelejtettem lemosni este lefekvés előtt és pont azt néztem, hogy másnapra alig kenődött el. viszont nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy különbség van a palettájuk között :-/

    VálaszTörlés
  5. hát nem tudom, nekem eddig nagyon jól teljesített ez a kis négyes....pedig nyüstölöm rendesen:)

    VálaszTörlés
  6. ez eleg gyengen teljesitett nekem....mondjuk a szemhej alap sem volt az igazi...a limitalt kollekciobol ..oszegyurodott vele a szemhejpuder.pedig az essence monoit nagyon szeretem...

    VálaszTörlés
  7. soha nem mertem még ilyen 4est venni az essence-től, megnyugtattál, hogy nem is baj :D amúgy a smink szép volt! :)

    VálaszTörlés