2011. november 16., szerda

Mini Dm haul~kérésre

Többen írtátok hogy szívesen olvasnátok haul-os postokat, hát összehoztam egy kisebbet :D

Először is aminek nagyon megörürtem, az a DM levele volt, ugyanis szülinapom alkalmából kaptam egy levelet és egy 15%os kupont amit a vásárlás végösszegéből vonnak le <3

Aztán aminek nagyon megörültem az a Manhattan limitál kiadásából ez az erős,zöld irizáló szemhélypúder:
Látszik,hogy a kis katalógusban erősebb színe van, de élőben is gyönyörű, bár a felső réteg kicsit sötétebb, pár használat után észrevettem hogy a festék alul világosabb, de eléggé pigmentál, az essence You Rock bázis semmit sem változtatott rajta:
Az Alverde rúzsához ultraolcsón jutottam hozzá, bár a papíron egy nagyon szépé babás-rózsaszínes árnyalat van egészként a rúzs színe erősebb,sötétebb, de nem olyan narancsos mint a képen:

Ezt a cuki körömlakkot pedig a kínaiban találtam, 300FT körül volt az ára, iszonyat nagy és gyönyörűű arany csillámok vannak benne:

Háttérben a bevásárlásom indoka, a fehér csöves-sapka..ami egyébként ilyen buggyos..izé..bigyó..

És a csipkés-rózsás körmök felturbózva :D

3 megjegyzés:

  1. tényleg igazán klassz az a levelibéka-zöld szemhéjpúder...kár,hogy nem az én színem.:(

    VálaszTörlés
  2. aaa nagyon nagy kedvenc...imadom :3

    VálaszTörlés