2011. november 7., hétfő

A nagy bbkrém rejtély~

Miután örök szerelmem, életem első BB kréme, a kis Hot Pink elfogyott, mély depresszióba estem. Bánatomban megpróbáltam szétkapni a tubust, mert "biztos hogy van még benne,egy csepp sem mehet kárba"...és amit láttam...nem tudom felfogni, hogy hol volt eddig az a mennyiségő krém amit én egy évig! használtam.
Itt látható hogy csak egy nagyob kicsi lyukban van krém, a tubus nagyrésze pedig üres, sosem járt ott semmiféle bbkrém...vagy nemtudom,egyszerűen nemértem holvolt :(  Ha valaki átlátja a helyzetet/és a tubust,kérem magyarázza el...

2 megjegyzés:

  1. Nekem a skinfood aloe van meg és minden tubussal az a mániám, hogy kinyomom belőle a levegőt hogy lássam mennyi van még benne. amikor megkaptam a bbkrémet, abból is kinyomtam a levegőt és rengeteg volt benne, pedig még nem is használtam :O

    VálaszTörlés
  2. nem csavarós a tubusa?mert akkor esetleg az alja platformszerűen megy felfelé,mögötte tiszta területet hagyva, így egyre kisebb lesz a térfogat,amiben krém van.

    VálaszTörlés