2011. november 13., vasárnap

Obre barna tusvonal- a szivárványos tus kistesója

Naggyon sok kommentet kaptam a szivárványos tusvonalamhoz, ezért megpróbáltam alkotni valami hasonlót, ami a hétköznapokban is viselhető, így egy barna, színátmenetes sminket csináltam, lépésről lépésre!


Ezzel a kis golyóval húztam meg a vonalat, ami alapként szolgált, aztán a lent látható paletta alsó sorát használtam.


Az utolsó 2 színt fel kelett cserélnem, hogy tényleg színátmenetes legyen,és most sajna műszempillát sem tettem fel, úgy nem lett volna ilyen natúr kinézete... :D



Kattintsatok rá a nagyobb méretért, így elég szar...Nagyvonalakban végigszaladok rajta: szemhélyalap,barna alapvonal, felpakolgattam a színeket, a felső vízvonalam feketével kihúztam, spirál és kész.

6 megjegyzés:

  1. wow. ez is nagyon szép, tetszik! én is meg fogom próbálni:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :3 Nekem is vannak ilyen Rivel golyócskáim :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj de gyönyörű lett ez is :) és nagyon ügyes vagy, hogy tudod így, ilyen véknyan felrakni a szemhéjpúdert, hogy csak a tusvonalra menjen? :)

    VálaszTörlés
  4. NAgyon szép ez is. Egyszerű, de nagyszerű!

    VálaszTörlés
  5. Mesélj nekem erről a golyóról kérlek, hogy milyen hol és mennyiért lehet megvenni, mert nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés