2011. november 6., vasárnap

Őszi falevérvihar~ poénból sminkvideó

Frissen felfedezett YouTube guru által inspirált sminket hoztam, amit tesómon csináltam, és viccből felvettük videóra, de szar minőségben telefonnal... A képeket megmutatom, de a videót nem merem, ha szeretnétek kivágom belőle a kompromittáló részeket és megmutatom, de eredeti verziójában biztos nem (csendesen megjegyzem 47 perc, énekléssel,kameraborulgatásokkal, csepp káromkodással, grimaszokkal stbstb)
Szóval kommenteljen aki látni szeretné a munka folyamatát!

Inspirált: Georgemakeup  *-* <-so cuteee



Először próbáltam egy erősebb bogyós színű rúzzsal, nem jött be, túl erős volt.

Aztán egy korallos színt vittem fel ujjal, hogy éppcsak legyen egy kis színe:


1 megjegyzés:

  1. húha.. *.* nekem elsőre a zöld kicsit vadnak tűnt..de ahogy jobban nézem, nagyon megtetszett :)
    Szép lett.

    VálaszTörlés