2011. november 5., szombat

Somewhere, over the rainbow- Step by step~

Nem annyira brutálisan szivárványos sminket hoztam ma, mint amit a blog kezdetekor mutattam, hanem egy szivárványos-átmenetes tusvonalat. A Tovább után pedig lépésről lépésre láthatjátok,képekben :3


Nem bonyolítottam túl a dolgot, összevágtam egy képre, amire ha rákattintotok meg tudjátok nézni nagyobb méretben!
  1. Egy Riveel-es golyó alakú krémes szemhéjpúderrel meghúztam a vonalam alapját, ebbe a fehér színbe nyomogattam a színeket.
  2. Piros-Narancs-Sárga-Zöld-Kék-Lila <- ilyen sorrendben feltapogattam a színeket, nagyon kell vigyázni, mert könnyen a vonal fölé mehet a szín, és nem lesz egyenes ... ezután alul jó erősen kihúztam a szemem a fehér krémes festékkel és egy fehér szemceruzával,majd barnával árnyékoltam a mélyítővonalat .
  3. Nagyon vékony vonalat húztam a pilláim tövébe az essence fekete zseléstusával.
  4. Szempillagöndörítés után jöhet a spirálozás,jó vastagon alul,felül.
  5. Végül a pilláim nem bizonyultak elég sűrűnek és íveltnek, ezért bevetettem egy soros műszempillát,azután pedig rajzoltam egy szép,ívelt szemöldököt.
  6. Voilá, nem is olyan nehéz, igaz? :3
Bátran ajánlom unalmas,szürke hétköznapokra, holnap tuti ilyet csinálok magamnak reggel, és színt viszek az életébe pár komor,szerencsi embernek  =^_^=

21 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! És köszi a step by step-et. :)

    VálaszTörlés
  2. Ötletes és szép! Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, nagyon ügyes vagy! :))


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon de nagyon gyönyörű lett O.O :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép :) és amit mindig nézek, hogy milyen gyönyörű a szemöldököd! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm...Renii, énpedig mindig ívesebbre akarom rajzolni, és laposabb lesz :@

    VálaszTörlés
  7. Úúúúú....ez gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  8. áááá ez nagyon ott van hétvégén én is megfogom csinálni =) szemöldöködnek is gyönyörű, kurva szép formája van olyan mint az enyém :D gondolom kozmetikus szedi... =)

    VálaszTörlés
  9. beki koszonom...evente ha 2x megyek kozmetikushoz akkor sokat mondok :D magamnak szoktam szedni es imadom megrajzolni utana :'D

    VálaszTörlés
  10. barátnémnak is csinálhatnál néha ilyet ;)

    VálaszTörlés
  11. Ati es ha veletlenul kinyomom a szemet? :'D

    VálaszTörlés