2011. november 27., vasárnap

Szülinapi Haul- II. rész

Következik az Essence- Vampire Love-os kiadás és még egy kis Avon :3


Először az a darab ami a legjobban érdekelt, a szempilla dúsító por: kicsit olyan mint az üveggyapot...Az kefével nem sokra mentem, az egész arcom poros lett, az ujjammal belenyúltam és úgy nyomkodtam rá a pilláimra, de így 1 használ után nem igazán vettem észre semmi különlegeset.


A pirosító zselé. Hideget-meleget is hallottam róla, de úgyvoltam vele, ha nem jó vele pirosítani,majd művér lesz belőle. Teszteltem, jelentem nagyon jó, sőt, én túl sokat raktam fel és nem lett foltos! Bár kicsit nehéz lemosni...





Az 55ös számú rúzs. Gyönyörű barackos-narancsos-koral színe van, nagyon régen kerestem ilyen nude rúzst.


És végül ez a 6os Avonos paletta. Nagyon elegáns hatást kelt ezzel a fekete, letisztul desing-al, csak egy Avon felírat van a tetején. A felső sor egy BB krém-alappal van, az alsó alap nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése