2011. november 26., szombat

Szülinapi haul- I.rész

Végre van időm megcsinálni ezt a postot, előre szólok hosszú lesz, és soook sooook kép lesz...sőt ez még csak az első rész! :3






Csillámos szemceruza. Ez a 3. színem, imádom őket! Egyszerűen magában tusvonalként is megállják a helyüket.


Hajfestéket tömkelege :D Avonos és Fodrász-kellékes:


Avonos sminktükör. 11cm átmérőjű,ami elég kicsi, de kárpótol hogy világít és a másik oldalán 2xen nagyít.


3db rúzs- gagyik, de ilyen babarózsaszínért nem is adtam volna többet, úgysem gyakran használom.


Műszempilla, amihez olyan ragasztó volt ami üres... :D pedig ilyenekkel szeretek sebeket csinálni... óhogyaza...

Egy kék mono. Igazából barátnőmé, de megengedte hogy csináljak róla swachtot (köszönöm Dóry~)ahoz képest hogy olcsó, nagyon pigmentál és metálos fénye van.



Ezt a palettát barátnőmtől kaptam, láthattatok már vele sminket ITT. A paletta oldalából ki lehet húzni egy kis rést, egy mini tükör és aplikátor van benne. Kicsit megkínoztam őket, mert némelyiknek semmi színe nem volt, de vannak nagyon erős és szép színűek is:


Enchant paletta, 1es számű és véégre van citromsárgám *.*

Rose Paris paletta:

A második felvonás:

Az Enchant 2es számú palettája:


Egy pinkes-lilás Lora paletta,amit én nem csak szemre, hanem pirosításhoz is használok. Nem csillámos, ez is inkább metálos fényű.




NuoBelEr bronzosító, 2es számú. A háttérben láthattok egy 1est. Imádom, mást nem is használok csak ezeket.

Nektek vannak esetleg hasonló termékeitek? Szeretnétek valamelyikről bővebb véleményt vagy sminket?

1 megjegyzés:

  1. Én még tavaly vettem meg az Enchant 2es számú palettáját és nagyon szépek a színek jól vannak pigmentálva kivéve a lila és a rózsaszín én minden sminkem azzal a palettával készítek igaz elég gyér sminkeket csinálok XD

    VálaszTörlés