2011. december 3., szombat

Az első nyereményjátékom- SORSOLÁS

Vééégre eljött a nap, és kisorsoltam a nyertest, de csak a tovább után mutatom meg! :3

 Rengetegen jelentkeztetek, és még több esélyt gyűjtöttetek össze, aminek nagyon örülök.
A követőim száma is megnövekedett, köszönöm hogy már 173an olvastok rendszeresen. <3 De nem húzom az időt/és az agyatokat tovább, *dobpergéééés bemutatom a sorsolás menetét:
Régimódian,bár stílusosan Hello Kitty-s neszeszerben gyűjtöttem össze a rengeteg kis cetlit, szerintem így cukibb, mint a hülye random.org-gal (elnézést a szerkesztőktől ^^'') 

 
Először sorban leírtam a neveket, majd utána írtam a plusz esélyeket, így a kommentekből ki is tudjátok számolni, ellenőrizni is tudjátok, hogy a nyerteeeeeees:

" Nóra írta...
Szia!

Nóra néven követlek és kitettelek a blog oldalsávjába: alanora.blogspot.com
email címem:nora.piros@gmail.com
A kedvencem ez volt:Állatmintás ajkak- Animal printed lips

Nagyon tetszik,ahogy sminkelsz, de kicsit pozitívabban állj hozzájuk,mert szupereket csinálsz, de csomószor azt mondod mégis hogy béna lett - pedig egyáltalán nem! :) Gondolj bele,szegénykéknek hogy esik... :D "




 Így visszaolvasva nevettem egy sort, de Nóra, egyet értek veled, szegény sminkeimet nem fogom többet ócsmárolni,szeretem őket,mégha bénák is lesznek!
Gratulálok, és légyszives vedd fel a kapcsolatot velem, a michiyochan@citromail.hu -n! Egy hétig jelentkezhetsz,utána újrasorsolok!
Ezer bocsánat azoknak akik most nem nyertek, de a blog nemsokára 1éves lesz, akkor több és jobb ajándékokkal jövök majd!Köszönöm mindenkinek aki jelentkezett és feliratkozott :3

5 megjegyzés:

  1. Jajj de szuper,köszi szépen! :))

    VálaszTörlés
  2. jaj dejóóóóóó, gratulálok!! :)

    VálaszTörlés
  3. ja, és persze igaza van Nórának. Nagyon ügyes vagy. A tusvonalad pl. álomszép *-*

    VálaszTörlés