2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi elő-ajándékaim~

Mivel karácsonyig már nem találkozunk a barátaimmal (messze laknak, túl sokat kell vonatozni/buszozni) ezért mi már most megajándékoztuk egymást ilyen elő-karácsonyi ajándékkal :D Hál' Istennek nem +3 bögrét kaptam, hanem sminkeket,körömlakkot, egyszóval mindent, aminek nagyon örültem :3 Persze magamat is megajándékoztam pár dologgal, de ez mellékes...

Első felvonás,a többi majd csak holnap jön...

Először az Essence-es szemhélypúderek, amiket a barátomtól kaptam *-* Wháá,annyira örülök nekik... azthiszem muszáj lesz hozzászoknia, hogy ezekhez értenie kell....

Balról jobbra: 02-es dance all night, 06-os metropolitan és a 03-as starlight

Mindhárom a sparkling effect-kategóriába tartozik, apró csillámok vannak bennük. Kicsit becsapós, mert a két világosabb púderből, miután a felső réteget ..letöröltem,vagy nemtudom hogy mondani... eltünt belőle a csillámosság...
Bocsi, az utolsóba már belenyúltam a swatch előtt, de az első kettőben jól látszanak a csillámok, és itt egy kép, a belenyúlás után:
Nagyon szép és erős színük van, teljesen pozitív csalódás volt, nem vártam volna ennyit az Essence-től. Azért élőben még tesztelem, hogy bírja-e a kiképzést...


A másik, egy 4es paletta volt, amitől kicsit féltem, mert írtam már nektek egy cikket az oh-so-cute nevű szemfestékről, és nem volt pozitív véleményem. Abban reménykedtem, hogy ez egy új kiadás, azthiszem az I love-osokkal jött ki, és változtattak rajta, vagy jobb minőségű lett. Szemen még nem teszteltem, de az alkaromon igen.
A legsötétebb szürke,csillámos szín abszolút meghalt, de a többi nagyon szép,így karon. Nem reméltem túl sokat a matt kéktől,mert tudom hogy a matt színek alapból gyengébben teljesítenek, de nagyon szép,erős színe lett neki is. Sajnos még nem teszteltem szemen, de remélem nem mászik úgy el mint a társa...

Az egyik ajándék,amivel magamat leptem meg... az Alverde limitált kiadásából, a Mademoiselle-ből a púder. Szerintem ugyan az mint a rendes, mindig kapható préselt púder, műanyag zöld tokban, csak ez egy csipkés papírdobozban van, és elég gyér, ugyanis a púder "pan'-je mozog. Az illata az a tipikus alverdés púderillat, és nagyon jól mattít és 5-6óráig simán kibírja, nem fényesedik át az arcom. Hófehérke reinkarnációinak teljes szívvel ajánlom, az 1es árnyalat nekem tökéletes a világos bőrömhöz.



És végül, barátnőmtől kaptam ezt a körömerősítő lakkot, ugyanis papírvékony körmeim vannak, és hiába növesztem mindig megadják magukat,letörnek,és teljesen le tudom őket hajlítani. :'( ... szerintem ez érthetetlen megfogalmazás de mindegy... próbálkozunk, hátha...Sajna lemaradt a képekről az első próbálkozásunk, egy Moyra körömerősítő, de most ezt kezdtem el tesztelni, utána jön a másik is :3

A háttérben hajsütő vas található, a félreértések elkerülése érdekében! :D
Vékonyabb ecsete van,mint a többi Essence lakknak, és folyékonyabb is. Száradás után csak egy nagyon kis fénye maradt, és nagyooon kicsi mikrocsillámok vannak benne, de ez száradás után mintha eltünk volna. Nagyon vékony réteg lett, olyan mintha nem is lenne semmi a körmeimen.

8 megjegyzés:

  1. A barna szemhéjpúder annyira csodás. Nem hittem volna, hogy ennyire pigmentált.

    VálaszTörlés
  2. Énsem, pedig csak 2X húztam át rajta az ujjam...nagyon erős :o

    VálaszTörlés
  3. A barna nagyon szép, én sem gondoltam, hogy ennyire jól pigmentált.

    VálaszTörlés
  4. Hú klasszak ezek a cuccok! :)

    VálaszTörlés
  5. A körmödre ajánlanám a citromlevet.. állítólag ha azzal kenegeted minden nap, akkor erősebb lesz.. :) És igyál sok tejterméket. Az is segít, ha nem vágod a körmöd, hanem reszeled.. :)

    VálaszTörlés
  6. Citromlevet használtam, bár fehérítés céljából,de köszönöm,kipróbálom ismét :3 Vágni nem szoktam, csakis reszelni, de csak akkor ha nagyon muszáj...

    VálaszTörlés