2011. december 23., péntek

Kari ajándék -a DM-ből-

Tegnap láthattatok egy szemhéjpúdert, amit nem mutattam be, arról fogok most írni,meg egy cuki kis karácsonyi sablonról,amit a bevállalósabbak fel is tudnak használni.


Annyit elárulok, a L'oreal Infallible szemhéjpúdere, egy örök szerelem! Az összes színt megfogom szerezni! Az összeset!
Kezdjük a lényegtelenebekkel, a naaagy zöld izé, arany masnival ..az egy férfi Playboy Vegas parfüm, nem akarok tőle semmit, de jól mutatott a képen, és a DM-ben vettem.. :D

A lap egy Maybelline szemhéjtust, inkább szemhéjfilcet reklámoz, ami nagyon jól néz ki, már ki is néztem magamnak, de a lényeg a katalógus belsejében van:
Annyira cukik, tuti hogy használni fogom valamelyiket a karácsonyi sminkemnél, és majd hozok képet róla. Ezt ingyen el lehet venni, csak ilyen kis szórólap-féleség, de szerintem megéri.

Jöjjön a drága( kicsit tényleg az), az utánozhatatlan, megunhatatlan púder:
A Dm-ben egy kis papírállványon volt, a L'oreal egy karácsonyi/téli különkiadásában (legalábbis nagyon úgy nézett ki...), ahol ez a gyönyörű smaragdos mély zöld, egy sötétebb föld színű,meleg tónusú barna, egy csillámos fekete, egy világosbarna, és még ...valamilyen szín volt.
2000Ft volt darabja, de olyan régen szerettem volna már egy ilyet, annyi tesztet láttam már róla, annyi jó véleményt hogy muszáj volt megvennem, és pont kapóra jött a karácsony, volt indokom amivel rábeszéltem magam.

Az én kis édesem a 009 Permanent Kaki nevet viseli (igen...sosem gondolnak a magyarokra, hogy nálunk ez elég gusztustalan dolgot jelent...)


Ahogy lecsavarjuk a tetejét, egy kis fedő van rajta, ugyanis mikor használtam a púdert észrevettem, hogy lazább állaga van, nincs olyan erősen összepréselve, és mikor belenyúltam ecsettel, kicsit fellazítottam, tehát ez a fedő tökéletes arra hogy ezt egyszerűen visszanyomjuk, és ne legyen minden tiszta festék.


Bal oldalon eldolgozva, jobb oldalon 1! csíkot húztam az ujjammal. Egyszerűen mesés. Alap nélkül használtam, reggel 9kor csináltam vele sminket, és d.u 5kor még ugyanolyan csodávolt, sem fakult, semmit nem vesztett a fényéből, és szemhéjalap nélkül nem csomósodott össze.. Csak néztem, hogy mennyire profi... 10/11 pont, imádom.  Mától az összes pénzem a L'oreal szemfestékeire fogom szentelni.

Kinek van még ilyen szemfestéke? Ti is annyira szeretitek mint én?

3 megjegyzés:

  1. ez tényleg gyönyörű :O pedig nem vagy zöld fan :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gyönyörű ez a loreal szemhéjfesték! Igen,így "pontos j-vel"...

    VálaszTörlés
  3. Upppsz... igen :D valahol j-vel, valahol ly-vel írtam, elnézést ^^"

    VálaszTörlés