2011. december 4., vasárnap

Kérések,vélemények avagy minden amit a fejemhez vágtatok!

Ez egy rendhagyó, dumálós/írós post lesz ugyanis a nyereményjátékomkor írtam, hogy örülnék ha olyan dolgokat is írnátok, amik nem tetszenek a blogon,vagy amiből többet szeretnétek. Néhány kommenten meglepődtem, van amit már vártam, hogy valami megemlíti. Nagyon örülök mindnek, egyiket sem vettem sértésnek, inkább építő kritikának!

Az első TaylorK volt:
"Nagyon tetszik a tehetséged, hogy nagyon szépen sminkelsz,hogy barátságos vagy. Nem tetszik, hogy csúnyán beszélsz :D ( Ez lehet, hogy a személyes problémám, de mást nemtudok. :D )"

-Nah igen, vártam, hogy valakinek nem fog tetszeni a káromkodás. Bocsánatot kérek érte, de néha muszáj megilletnem valamit kicsit durvább szóval.Próbálom magam visszafogni, de néha nemmegy... :D ez hozzám tartozik,el kell viselni.


Melantha:
"...1 dolog zavar, hogy nekem a képekről úgy tűnik,nagyon pozőr arcot vágsz.egy őszinte mosoly szerintem jobb lenne, de ez az én vesszőparipám(biztos,mert már vén 23 éves vagyok,és nem értem a tiniket)"

-Kedves Melantha, ez nem a tinik hibája, hanem én vagyok ilyen béna :D:D Sajnos sosem tudok rendes képet készíteni, mindig ilyen erölkős/ribancos/csücsörítős képek születnek...próbálkozom,hátha belejövök...Az őszinte mosoly pedig sosem ment, hiába mondják hogy mosolyogva mindenki szép, ez nálam sajna nem jön be... :S


Voltak akiknek az nem tetszett, hogy előre szóltam,készüljenek fel,mert egész arcos képek előtt maradandó károsodásokat szerezhetnek:

Annabelle: "...egy dolgot találtam ami nem tetszett,az pedig az,hogy régebben minden egész arcos kép előtt azt ecsetelgetted,hogy milyen rusnya lány vagy- pedig ez egyáltalán nem igaz,nagyon szép vagy :)"

Angela: "Egyetlen dolog nem tetszik: Mindig azt mondod hogy nagyon csúnya vagy, pedig ez egyáltalán nem igaz, szerintem nagyon is szép vagy :))) Ne legyél olyan kritikus magaddal :) <3"

Alexa: "És amiért kiemelted, hogy ilyet is olvasnál: ami nekem nem tetszik, hogy ha valami kis apró hibát találsz a dolgaidon egyből elkezdesz szabadkozni, amit soha senki nem venne észre, de így csak felhívod rájuk a figyelmet. Meg, hogy szar kép, csúnya kép blabla...nem! Nem azok! Inkább hülye megnyilvánulások!:) És ezt mind a legnagyobb jóindulatból mondom!
(remélem nem sértődsz meg vagy ilyesmi:$)


Köszönöm mindhármótoknak, és persze a többieknek akiket nem másoltam be, nagyon jólesett hogy így viszonyultok a nyávogásomhoz :D


...és voltak még rengetegen akiknek a blog sötét kinézete tetszett. Ha ide másolnék embereket, akkor letiltana a Blogspot, olyan sok lenne. Inkább csak annyit mondanék, hogy ilyen vagyok, ezt a színvilágot szeretem, ezalatt persze azt értem, hogy belül sötét és hülyevagyok... :D De hála nektek elgondolkoztam a desing váltáson ,hogy nagyobb kedvetek legyen ide járni, de nem ígérek semmit, tuti hogy valami sötét színt fogok kombinálni valami világossal :D 

Nem tehetek róla, így is olyan kevés sötét blog van!
És végezetül amiket kértetek, és nekem nem tetszik :D :

Voltak akik haul-os postokat kértek. Oké, ezt teljesítem , mert mindig veszek új sminktermékeket, vagy szépségápolással kapcsolatos dolgokat, de kicsit úgy érzem, mintha ezzel felvágni akarnék, pedig nem! Aztán sok blognál láttam hogy jöttek a trollok, és mások pénztárcájában turkáltak. Persze, én nem 8000FT-os rúzsokra költöm a pénzem, de akkoris...

A másik, akik hajas postot kértek: Nem igazán szoktam a hajformázással foglalkozni, most növesztem,szóval heti 1-2X vasalom, göndöríteni pedig ritkán szoktam, egyébként mindig egyenesre vasaltam a hajam, és a töveknél feltupíroztam...útálom ha belapul... :3 Nem hiszem hogy erre érdemes lenne postokat pazarolni...

Az utolsó, amin pedig nevettem, aki még több outfit-es bejegyzést kért. 
Lehet hogy én értelmeztem félre, de nálam még olyan nemvolt, és nem is lesz.Egyszerű oka van, középiskolásként nemérzem magam divatdiktátornak, aki magassarkúban, vagy elegáns selyemruhákban jár suliba. Tökéletesen megvagyok a farmer-mintáspóló-pulcsi plusz tornacipő,jelenesetben tevecipő/ami egyébként Uggs, vagy szőröscsizma párosításnál.

Ha szeretnétek, a cipőimről hozhatok postot, hogy milyen téli csizmákat hordok, hol vettem stb stb, de illyen bejegyzésekkel külön nem fogok foglalkozni, nem is vagyok jó bennük :3

6 megjegyzés:

  1. Pedig tényleg mosolyoghatnál egyszer őszintén,mert megérik a kreálmányaid. Meg bájos pofid van, kár csücsörkézni.(mondja ezt az,akiről cask akkor lehet mosolygós képet csinálni,ha nem veszi észre,hogy fotózzák)

    VálaszTörlés
  2. Melantha, ha rólam próbálnak képet csinálni,az brutálisabb mintha kényszerből vigyorognék....mission impossible... :D

    VálaszTörlés
  3. látod-látod milyen sokan elismerünk... ;) :D

    VálaszTörlés
  4. Ugyan,nincs lehetetlen. na,mindegy...:)

    VálaszTörlés
  5. Én kedvellek! Tudom, hogy nem teljesen ide vág de én bírlak :D

    VálaszTörlés
  6. :D Köszönöm Fanni, énis téged :3

    VálaszTörlés