2011. december 28., szerda

Puzzle- A kreatívabb változat

Neem, nem arról akarok írni, hogy a karácsonyi ajándékom puzzle volt, és kiraktam vagy ..nem tudom kirakni, hanem szemsmink helyett ezt a "kivettek egy puzzle-darabot az arcomból és most folyik a vér" sminket hoztam, remélem azért ezeket is olyan élvezettel nézitek mint a tusvonalakat és a füstös szemeket. Ja igen, és nem mentem át ogréba, csak este csináltam a képeket, és borzasztó zöld bőröm lett... :@


Egy közeli :3

A másik oldalt pedig stílusosan pirosítóztam a darabkáimat itt-ott :D ...valamint produkáltam egy olvashatóbb betűtípust, ez jobb már, vagy még keressem az igazit?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) És ez a betűtípus számomra már teljesen jól olvasható.

    VálaszTörlés
  2. húú,nekem nagyon tetszik,tényleg kreatív puzzle ;) és simán olvasható.

    VálaszTörlés