2011. december 2., péntek

Szülinapi Haul- III. rész- BBKrémek~

A Szülinapi haulom 3. és egyben utolsó részével jövök, mégpedig a BBKrém oldalról való rendelésemmel. Szeretném megköszönni barátnőmnek, Rebekának, hogy beszállt a rendelésbe, cserébe használd egészséggel az új Hot Pink-edet :3

"A legjobb érzés a világon az, mikor matek óra közepén érkezik egy SMS anyától:  Megjött..."

Mikor megláttam a kis dobozt csizmában és kabátban rohantam be a szobába és estem neki a ragasztónak....ami nagyon jól oda van ragasztva.. :D egyszerűen nagyon lázba hoznak ezek a koreai krémek *-*
Hála púderfelhő Andinak, 4000Ft feletti vásárlás esetén 3db arcmaszkot is választhattunk, jelképes 1Ft-ért.

Egy mini kiszerelésű Diamond, egy Hot Pink, és Egy Skinfood <3

...és rengeteg Metro-s újság amibe be volt csomagolva....


A Diamond- jól le volt ragasztva, és egy kis akasztót is kaptam hozzá, amit a kupakba kell tenni.Olyan cuki :3
Csak hogy legyen mihez viszonyítani.... egy Galaxy Minitől ennyivel kisebb C:


A Skin79-es Hot Pink krém, háttérben látható az enyém, ami már kifogyott, és ecsettartóként funkcionál :D

És végül az én drágám,1es, világos árnyalatban:

A kupakja a kedvencem :D

Méretarányok.... én sokkal kisebbnek gondoltam...


És a 3 maszk: Zöld Teás, Koreai Vörös Ginzenges és Uborkás:

Kattintsatok rájuk a nagyobb méretért!

A Skinfood-os krémről hozok majd tesztet, amint használtam és kitapasztaltam picit.
Egyébként szeretnétek még valamiről bővebb véleményt?

2 megjegyzés:

  1. VÁáó nagyon jók:) A Skin 79-esre én is pályázok! A gombásat próbáltad már, az milyen?

    VálaszTörlés