2012. január 3., kedd

Design- remélem a végleges

Az utóbbi napokban azért nem jöttem postokkal, mert teljes erőbedobással rá voltam állva a design-ra, hogy valami elfogadhatót alkossak..

Rengeteg sablont találtam amit tetszettek, de a html kódjuk sehogy sem akart működni...

Az első próbálkozás...

A második...ami szintén nem jött össze...
A képek és a sablonok forrása a btemplates.com -üzenem nekik, hogy sz*rt sem érnek a sablonok, mert 6/6-al baj volt, és nem igaz hogy én vagyok béna :D

Aztán elkezdtem Paint Shop Pro-val valami elfogadható fejlécet, és hátteret gyártani a gyári sablonokra...hogy legalább nézzen már ki valahogy...volt jópár nagyob béna próbálkozás, aztán ez, ami fel is került körülbelül 2 percig:


Aránytalan volt, és nem is tetszett... ezután csináltam meg  d.u 2-től negyed 9-ig a mostanit. Amennyit szenvedtem a képek körbevágásával, a rétegekkel, és utána a mérettel... egy ideig nem tervezek váltani...max ha valaki megcsinálja helyettem...de akkor már valami normálisabb sablont kérek... vállalkozó esetleg? :D

Szerk.: tegnap csináltam még ilyen kis vélemény nyilvánító izéket, ahol névtelenül lehúzhatjátok a postot :D Elég egy kattintás, hogy tudjam hogy unalmas amit csinálok... ezeket a post alján találhatjátok.

11 megjegyzés:

  1. Nem semmi munkád lehet benne, le a kalappal.:)

    VálaszTörlés
  2. szerintem nagyon korrekt lett a végeredmény, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. jó lett, nagyon tetszik :)

    talán a lila masnik nem kellenénk, szép a csipke mintázata, tudom ez most gonoszság volt megemlíteni , mert sok munkád volt vele, de én csak a véleményem mondom és jóindulattal :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek :3

    Erzsi, először volt masni nélküli változat, de annyira hiányzott valami, olyan üres volt, hogy kellett valamit tennem oda... lehet hogy egy sima selyem szalag jobb lett volna, de így legalább van benne valami koponyás is *-*

    VálaszTörlés
  5. nálam sajna el van csúszva

    VálaszTörlés
  6. húúú ez fasza! csak az én monitorom annyira széles, hogy a háromnegyedéig ér ki, vagy nem is tudom hogyan mondjam, mintha el lenne csúszva.

    VálaszTörlés
  7. Igen, nagy monitoron sajnos nem néz ki jól, mert a két lila csipkés rész fix, a tartalom viszont középre rendezett, így a lilák maradnak a helyükön, a középső rész pedig a felbontás függvényében középen van a monitoron...

    VálaszTörlés
  8. ejj,akkor azért csúszik szét itt is.kár érte.amúgy szép

    VálaszTörlés
  9. Ú,mostmár nincs szétesve. Gratu!:)

    VálaszTörlés
  10. Próbáltam korrigálni, remélem sikerült :D

    VálaszTörlés