2012. január 5., csütörtök

DIY- Leopard printed blush- Csináld magadnak, leopárd mintás pirosító

Mikor megláttam Erzsinél ezt a cikket, rögtön tudtam, hogy ő lesz a legújabb DIY-post alanyom, és nekem meg kell csinálnom.. Sajnos most vettem észre, hogy a teljesen kész állapotról nem csináltam képet, de lesz egy teszt vele, és biztos hogy használni fogom, így tuti, hogy látni fogjátok még, most csak a folyamatot írom le.

Most pedig bejelentek gyorsan pár fontos bejelenteni valót:
1. A blog január 1.én fél éves lett *taaaaaps. Több mint 40.000 oldal megtekintés, és 185 követő, köszönöm :)

2. Végre létrehoztam a Smaragdplum facebook oldalát, amit itt elérhettek: facebook.com/smaragdp , és az oldalsávban rögtön lájkolni is tudjátok :3 Mivel a blogon lassan már 200 követőm van, 100 like után csinálni fogok egy nyereményjátékot facebook-on, ahol nem csak egy nyertes lesz :3

3., és egyben utolsó, hogy oldalt, az oldalakat.. jó ez hülyén hangzik,de naaa.. kezdtem feltöltögetni, de mivel tegnap beraktam az összes extrém-smink képét, belinkeltem, elrendeztem és lefagyott a gépem, kicsit elment a kedvem ugyanis egy óra munkám kárba ment..

De jöjjön végre a pirosító! :3

A hozzávalók.

Szükségünk lesz:
  • 3 tálkára, vagy kanálra, amiben összekeverjük a színeket
  • Pirosítókra, pigmentekre, szemhéjpúderekre
  • Egy vékony pálcikára, kanálra, ecsetnyélre, -bármire, amivel össze tudjuk majd keverni a porokat.
  • Alkoholra (nem ajánlatok a fincsi házipálinkát erre pazarolni, inkább gyógyszertárival próbálkozzatok...)
  • Egy üres pan, vagy egy kifogyott pirosítós dobozka/vagymiez../

A legvilágosabb színem az Essence limitált kollekciójából, a Fairy Tale-ből való highlighterének és az oh-so-cute paletta fehér színének keveréke.


A legsötétebb, élénk rózsaszínemhez Lora pirosítógyöngyöket törtem össze, 5-6 darabot, nehogy munka közben fogyjon el.


 Az alaphoz, amihez pedig a legtöbb szín kellett, egy olyan noname palettámat vettem elő, amit megvétel óta 1X sem használtam, csak swachtoltam... A világosabb színeket gyilkoltam halálra, és kevertem össze. Került még bele 1 Lora pirosítógyöngy, hogy szép színe legyen :3




Ezután alkoholt öntöttem a pan-be és az alaphoz való port beleszórtam,majd jól elkavartam.Az alkoholtól teljesen megváltozik a színe, nem kell megijedni :D A szép babarózsaszínemből narancssárga lett.



 A legvilágosabb színű masszából szabálytalan maszatokat csináltam az alapba (nem tudom normálisan elmondani,sajnálom...)

Ezután pedig a pinkkel körberajzoltam a maszatokat, hogy leopárd mintára emlékeztető izét adjanak ki. Ezután már csak a száradás jött, amit egy jó erős préselés követett. Találtam egy kb hasonló méretű arckrémet, amivel összepréseltem, de sajnos nem száradt meg teljesen, így pár helyen hozzáragadt a festék. Nem vészes, annyira nem lett ocsmány. Mikor kiszáradt, visszanyerte eredeti színét, és tesztkor egy enyhén csillámos, rózsaszín fényű pirosítót inkább highlightert kaptam.

Ezután már csak a hülye mosogatás várt... utáloooom :@


Szeretnétek egy kész képet róla, és tesztet, valamint sminket vele, vagy elég volt csak az elkészítési folyamat? Remélem lesztek azért, akik megpróbálkoznak vele, ha írtok róla, vagy csináltok képeket linkeljetek :3  Sok sikert (Y)

31 megjegyzés:

  1. engem érdekelne kép, teszt! :)
    tök jó ötlet, ügyi vagy :))

    VálaszTörlés
  2. Engem is érdekelnének a képek, nagyon jó az ötlet amúgy! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez állati jó:)) Az ötlet maga is, meg a kivitelezés is. Én kíváncsi lennék a kész pirosítóra!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kreatív vagy! Én is kíváncsi lennék a kész műre :)

    VálaszTörlés
  5. naná,hogy érdekelne,nagyon kreatív vagy ^^

    VálaszTörlés
  6. Huu ez nagyon jó lett:) én szeretnék látni tesztet:D

    VálaszTörlés
  7. Szupi! Én is megnézném a végeredményre és vele a sminkre is. :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik muszály kipróbálnom még ma:D:D teszt is jöhet :)

    VálaszTörlés
  9. húú ez nagyon jó, engem is érdekelne a kész termék meg a teszt is:)))

    VálaszTörlés
  10. Ez nagy állat :D Képet róla !

    VálaszTörlés
  11. Hát ez irtó jó, kíváncsi lennék hogy néz ki készen, meg smink is jöhet vele! :)

    VálaszTörlés
  12. Ez milyen jó ötlet! Nagyon tetszik és én is kíváncsi lennék a végeredményre. :)

    VálaszTörlés
  13. Hát ez állati jó!!kérjük a képet :D

    VálaszTörlés
  14. Hű, ezt egyszer én is kipróbálom!
    Kíváncsi vagyok, hogy most hogy néz ki, és használat közben milyen.

    VálaszTörlés
  15. Decuki!:D A foltok az aljáig tartanak vajon,vagy cask amennyire a nehézkedési erő belesüppesztette?

    VálaszTörlés
  16. Melantha szerintem az aljaig mert ez a pan eleg vekony volt es tuti hogy lefolyt addig...de probalom majd minnel tobbet hasznalni,hogy kideruljon :3

    VálaszTörlés
  17. király...ááá,annyira tetszik, 'kár',hogy most kaptam meg álmaim pirosítóját, és így nem kotyvaszthatok ilyet itthon.:/
    de gondolom, szemhéjfestékkel is működik:D

    VálaszTörlés
  18. Pont ezen gondolkoztam, hogy kis szemfestekekben is jo lenne es pont vannak nem hasznalt pigmenteim es ures panjeim...lehet meg kellene csinalnom.. :S

    VálaszTörlés
  19. hajrá:)ha vége a szigorlataimna,vizsgáimnak,én is megkotyvasztom őket. majd küldök képet, ha jól sikerül:D

    VálaszTörlés
  20. wow,olyan jó ötleteid vannak és a megvalósítás is szuper! csillagos ötös ;)

    VálaszTörlés
  21. Melantha, várom :3

    Nóra, köszönööm :D a suliban úgysem szerzek ilyen jó jegyeket :'D

    VálaszTörlés
  22. Oh te jó ég. Ilyen nekem is kell.

    VálaszTörlés
  23. én is megcsináltam :) hamarosan préselem. csak száradjon meg.

    VálaszTörlés
  24. Csipkelány, ha írsz post-ot, mindenképp linkeld :3

    VálaszTörlés
  25. ezt nekem is meg kell csinálnom :D baromi jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok, rendkívül látványos!!!

    Üdv: avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  27. Vízzel nem lehet megcsinálni?

    VálaszTörlés
  28. Szia! :) A kipréselést azt nem igazán értettem.. :S hogy hogy kéne.. elmagyaráznád, ha nem gond.. :)

    VálaszTörlés