2012. január 29., vasárnap

Essence leárazások - II.rész - Szemek

Itt a második rész, ami kicsit hosszabb mint a tegnapi,de próbálom csak a lényeget írni :3

A szemre való cuccokból próbáltam olyanokat venni, amiket egyébként teljes áron nem vennék meg, így megvettem ezt a két zseléstust,bár ezekkel egyébként is szemezgettem :3 Valamiért a lila nagyon puha volt, puhább mint a zöld,pedig egyikbe se volt belenyúlva. Nagyon szép sötét színűk van, és tartósak! Végigbírtak egy napot reggel 5-től délután 4ig, reggeli havas széllel ,tanórákon való alvással, és délutáni bőgéssel is.
Már van is velük egy sminkem, amit remélem hogy holnap, vagy utána lesz időm felrakni...

A fekete már régebb óta megvan,sőt már lassan kifogy :D





A harmadik tus egy folyékony, arany színű csillámos tus a Glam liner családból. Sajnálom,hogy nem lesz többet, biztos hogy más színekben is meg fogom venni. Az ecsete kicsit fura, de könnyű vele nagyon vékony vonalat húzni, vastagabba tmár nem annyira. Egy kis vonalkában tökéletesen fed, de ahogy vastag csíkot akartam vele húzni, már foltos volt, és nem fedett egyenletesen.

05 royal spendour



Mindenféleképpen szerettem volna pár szemfestéket venni, nem is tudtam hogy az Essencenek vannak mattszínei is, ígyrögtön vettem is belőle kettőt, egy királykéket,és egy türkizes zöldet is.
Kicsit féltem, mert a matt festékek mindig alul teljesítenek, és az Essence egyébként sem egy atombiztos márka, ami 100% hogy ultraerős színeket rejt, de nem csalódtam bennük akkorát,amekkorára számítottam. A boltban kipróbáltam a tesztert, aztán megnéztem a szemhéjpúdert, ami jóval világosabb volt. Rendes vásárlóként nem bontottam ki, és nyúlkáltam bele, hanem hazahoztam,majd csakjó lesz valamire. Aztán itthon...

36 knock-out - matt effect
...miután belenyúlkáltam a termékbe, jól látszott, hogy a felső réteg jóval világosabb mint az alatta lévő... ezt annyira utálom...de ebben az esetben elnéztem, mert erősebb színt kaptam...


A kék már sokkal jobban teljesített, a belenyúlás után is olyan színű volt, mint érintetlenül. A teszten csak 2x húztam át az ujjam, elég halvány, de lehet építeni, így erősebb szín is produkálható vele :D

38 blue mission - matt effect
nyúlkálás után..




A harmadik púder egynarancsos, mikrocsillámos volt, elég erősen pigmentál, és nem is inkább szemen, hagyon pirosítóként használtam, úgy gyönyörű színe volt *-*

Ennyi volt a nagy zsákmányolás, remélem ti is meg tudtatok mindent venni amit szerettetek volna, szerencsém volt mert itt Szerencsen nem fosztották le előlem a pultokat, nem sokmindenki jár itt sminket vásárolni.

Vett valaki esetleg hasonló cuccokat,vagy valamit, ami nem ért volna meg 300 Ft-ot sem? :3

9 megjegyzés:

  1. Az arany tuson még gondolkozom, de szomorú hogy nagyobb részben felvíve fontos :S Szép a naracssárga mono, tényleg jobb pirosítóként.
    Majd nálam is lesz haul poszt :]

    VálaszTörlés
  2. A narancskának mi a becses neve? :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a szemhéjfestékek :)

    VálaszTörlés
  4. - Velvez, tusvonalat egyébként nagyon szépet lehet vele csinálni, már van is vele sminkem :3 Meg fogom nézni a postod :3

    -Lumena, megnéztem : 44 it's up to you

    VálaszTörlés
  5. a lila és a zöld tust én is megvettem, a lila nekem is puhább valahogy, amúgy a feketét mióta használod? egyszerűen annyira beleszerettem a zöldbe, h nagyon gondolkodom rajta h veszek még egyet, csak olvastam néhány helyen, h esetleg beszáradhat meg iesmi...végül is 300 forint semmi, csak úgy kíváncsi vagyok h szerinted érdemes e :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem az arany tus nagyon megéri az árát,szuper :) viszont ez a narancs szemhéjpúder...wow,nem gondoltam volna hogy ilyen jó! :)

    VálaszTörlés
  7. szandika,szerintem bontatlanul nem fog beszáradni. nekem a fekete megvan nagyjából ...öö....hát, régóta, szeptember közepe-vége óta mindenképp. jó,nem használom minden nap, viszont semmit nem változott az állaga.

    VálaszTörlés