2012. január 28., szombat

Essence leárazások - I.rész - Ajkak

Mivel mostanában inkább csakolyan sminktermékeket vásároltam akiket mindennap használok, így elhatároztam, hogy megejtek egy Rossmann körutat, és beszerzek pár extrém szemhéjpúdert,szájfényt. Pont kapóra jött, hogy az Essence szortiment újít, így akciósan megvettem amit szerettem volna, és a szerencsi rossmannos eladók örömére 3 napig vásárolni jártam.

Csoportkép,amiről még szép, hogy lemaradt egy dolog..
Mivel már minden terméket felavattam, és használtam őket min. 1 napig, így véleményt is szeretnék róla írni,de túl hosszú lenne, ezért ma csak a szájfényekről,rúzsokról holnap csak a szemre való dolgokról írok.


 3 féle rúzs volt leárazva, de csak ez a vattacukor színű, édes rózsaszín tetszett meg. A színe nem olyan erős, felkenés után inkább szájfény, mint rúzs. Apró csillámok vannak benne, és elég halvány a színe, de elég jól kivehető, hogy az a rózsaszín rózsaszín. Nem különösebben tartós, 2-3órát fentmaradt, de aztán újra kelett kennem mert kezdett veszíteni a színéből. :D

43-as, Kiss You-árnyalat.

A Stay with me-szájfényekről már nagyon sokan írtak tesztek, mindenki megjegyezte, hogy nagyon fura "homokóra" alakú applikátoruk van. Sajnos ezt nem fotóztam le, az alsó ajkakon nagyon könnyedén lehet velük így dolgozni, már csak a felsőn neccesebb a helyzet. A színük teljesen olyan felkenve, mint a tubusban,  nem ragadósak és nekem nem ültek bele a kis ráncokba, pedig láttam,hogy valakinél ez probléma volt.
Fentről :05-ös I like cotton candy, 04-es Trendsetter



A következő egy XXL nudes szájfény, amit szintén ki fognak vonni a forgalomból. Kár érte, ugyanis gyönyörű nude színe vannagyon apró kis csillámokkal, és nagyon szolid,természetes hatású felkenve. Az applikátora vékony, és hosszú, kicsit talán túl hosszú,de nem annyira vészes vele dolgozni. A másik blogon volt már róla egy teszt, ahol Rya írta, hogy fahéjas kürtös kalács illatú,kiröhögtem, hogyegy szájfénynek nem lehet olyan illata. Tévedtem,lehet...

01 Pure beauty




Ezt a mini szájfény szettet még akkor meg akartam venni mikor forgalomba hozták, de mindig találtam fontosabbat, így elsiklottam felette. Ez volt az utolsó darab, nem hagyhattam ott. Még nem tudom,hogy saját használatra lesz, vagy a közelgő nyereményjátékom egyik résztvevője, ezért nem is nagyon próbálgattam, csak swatcholtam.
Nagyon pici :3
Egy átlátszó, egy barackos, és egy átlátszó csillámos szájfény van benne.

Holnap pedig hozom a többit, remélem hogy még nem volt túl késő,hogy valakinek meghozzam a kedvét a vásárláshoz! :3

Ti mit vettetek az akcióban?

10 megjegyzés:

  1. szia
    te a berry me ből találtál?
    esetleg van még nálatok?
    fordulhatnék hozzád egy kéréssel? ha igen, akkor ha kifizetem előre, vennél egyet nekem?
    köszi
    üdv

    VálaszTörlés
  2. Szép kis zsákmány :) Én most csak egy-két apróságot vettem, mert január elejétől már elkezdtem megvásárolni a dolgokat a kívánságlistámról. Legjobban a szájfényszett és a rúzs tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Galatea, a Berry me is le van akciózva? Biztos hogy volt, csak nem figyeltem.. esetleg a Facebook-on fel tudnánk venni a kapcsolatot? Ha tudok segítek, csak ott könyebben megbeszélnénk :3

    Shelbe- Én már az új cuccokat várom, hogy mik lesznek helyettük :3

    VálaszTörlés
  4. köszi!
    írtam a facebook oldaladra

    VálaszTörlés
  5. oké eddig nem akartam azt a mini szájfény szettet na de most...valahogy meghoztad a kedvem hozzá :D

    VálaszTörlés
  6. Hú jól bevásároltál :D én is megakartam venni a szájfény szettet, persze már nem volt :(

    VálaszTörlés
  7. Szandika1567, áh, nagyon cukik :3 Tuti hogy mindig hordani fogom magammal, mert nagyon praktikus, és nem csak1féle, hanem rögtön 3!

    Thündérke- Ittis az utolsót vittem el, de az ördögös változat után nekem is fája szívem.. :/

    VálaszTörlés
  8. Jól bevásároltál,én is vettem magamnak cseresznyés ízesítésű szájfényt,meg lila színű tus krémet.Arról majd csinálnál step by step-es bejegyzést?Nagyon megköszönném,mert kezdő vagyok ;DXOXO

    VálaszTörlés
  9. Yvett ha visszanézel pár bejegyzéssel előrébb találsz egy videót amiben 5féleképpen mutatom meg hogy hogylehet szép vonalat húzni :3

    VálaszTörlés
  10. Jójó köszönöm,már nézem is :))

    VálaszTörlés