2012. január 23., hétfő

II. sminkverseny jelentkezésem

Mivel az elsőn nem nyertem, kicsit kételyek közt, de jelentkeztem egy másik sminkversenyre. Facebook-on tudtam jelentkezni, egy Avon termékeket eladő nőnél, és a verseny lényege az volt, hogy Avon termékek használatával készítsünk sminket. Nem akartam túl extrémet, mert az előzőben sem jött össze, egy lila füstös szemet csináltam, dupla tusvonallal.


Hajnos elég kevés időm van, deha valaki szeretné, leírom a terméklistát, hogy miket használtam hozzá :3

5 megjegyzés:

  1. Szép lett. Milyen rúzst használtál?

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez nagyon tetszik:) Nagyon jól illenek a szemedhez ezek a színek.
    Be tudnád linkelni a verseny facebook oldalát?

    VálaszTörlés
  3. Névtelen, az Avon csipkemintás limitál darabját, ami egy Pout árnyalat. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni.

    Shalott- http://www.facebook.com/media/set/?set=a.150385975073913.30057.100003075347171&type=3 itt vannak a nevezett képek :3

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, nagyon szép lett a szemed! :) Szolíd, elegáns és izgalmas egyszerre.

    VálaszTörlés