2012. január 30., hétfő

Kék füstös szem, arany tussal.

Felavattam az új Essence-es arany tusomat, amit bulizós sminkekhez vettem, és miután hazajöttem, az aznapi sminkem dobtam vele fel. Kicsit látszik, hogy a szemzugnál elkezdte a szín megadni magát, de nem használtam szemhéjalapozót, és anélkül sajnos nem bírja egész nap az Essence 4es-e.

Hülye hajszál...:@

És arany tus nélkül,ahogy suliban viseltem:

Egyébként tetszik az újfajta logo? Van belőle két változat, azt váltogatom a képtől függően :3

7 megjegyzés:

  1. Hányadék, eldolgozatlan csúfság.

    VálaszTörlés
  2. Csak értelmezd már a szöveget te gyökér....10 órát viseltem alap nélkül...mit vársz?Hogy olyan legyen mint hajnali 5kor? Egyebkent is a tus a lényeg és az a helyén van,te kis cuki :3

    VálaszTörlés
  3. Nekem így is nagyon tetszik és gyönyörűek a színek.

    VálaszTörlés
  4. Hah de utálom az ilyen gyökereket : o Szerintem ahhoz képest hogy egésznap viselted, jólbírta a szín és jó ez a tus is. A logohoz annyit, hogy a blog neve a csipkén nehezen kivehető, de amugy szép ;)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű a kék és az arany együtt!!! :)))

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék egy díjat átadni, fogadd sok szeretettel:
    http://bankanita.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam-4.html

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, mindjárt ki is rakom :3

    VálaszTörlés