2012. január 27., péntek

Rózsás köröm - Csak Magyaroknak! :D

Az egész úgy kezdődött, hogy 2 napig sima fehérek voltaka körmeim... aztán meguntam, és rózsát akartam rá festeni. De mivel egy pirosas-pinkes rózsa lett, így nem enyhén a kalocsai beütésű hímzett virágokhoz hasonlít. Az a tipikus párna, amit még üknagyanyáink horgoltak saját kezükkel :'D te jó ég...

A használt lakkok,amiből az alaplakk kimaradt...

Azt hiszem megtaláltam a tökéletes körömmintát március 15.-ére... Majd akkor újra hozok róla egy postot :D

Ciki vagy cuki?

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szépséges :) Nem készítenél egyszer egy sptepbystep-et a virágról?

    VálaszTörlés
  2. Úristen, ez nagyon-nagyon leírhatatlanul szép! :D Nekem is jól jönne egy step by step, mert így biztos, hogy nem tudnám megcsinálni.

    VálaszTörlés
  3. cuki :) bár nem ez a megfelő szó rá de mivel így kérdezted, nekem meg tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. szép.
    de kikérem magamnak, a nagyim, az anyukám is hímzett ilyet, nem csak az üknagyanyáink. én meg kalocsait épp nem, de pl tribal farkast,meg kuvaszt, meg thor keresztet igen.:P:D
    egyébként hihetetlen lazító,amikor valamit hímezgetek. hmm,lehet,holnap el is kezdem a sárkányos pajzsot.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinke, lesz akkor step by step!

    Melantha, elnézést, nem tudtam hogy a hímzés még ilyen elterjedt kézimunka, egyébként mi nagyival gobelinezünk, anyukámmal patchworközünk, szóval nem vagyok én kézimunka ellenes!:3 Még horgolni is megtanultam :D:D Hozok majd egy Kézimunkáim című postot :D

    VálaszTörlés
  6. Ja hogy csak magyaroknak? köszi....

    VálaszTörlés
  7. Névtelen , mivel szerintem ezt arra hasonlít ezért írtam hogy magyaroknak... De igen ha így tetszik akkor: csak a magyarok csináljanak ilyen körmöt ugyanis a külföldieknek kihullik tőle a haja és lepereg a körme....

    VálaszTörlés
  8. Szerintem iszonyat jó :DD Amúgy mikor ránéztem nekem nem mindenképpen a magyar hímzés jutott róla eszembe, hanem olyan kis bohókás, nőies :D

    VálaszTörlés