2012. január 12., csütörtök

Sminkek, amik nem érdemelnek meg egy postot.

Igazából ezek az alkotások vagy hülyeségből,vagy időhiányból jöttek létre, vagy nem tartottam elég jónak, hogy egy külön postot szenteljek rájuk.


Ez egy Drag Queen-es sminknek készült, de mivel nem akartam leragasztani a szemöldököm, így az tekintettem mélyítővonalnak, és rajzoltam egy ál-szemöldököt. Sajnos élőben nagyon látszott a csalás, így abbahagytam, de így képen annyira nem néz ki rosszul szerintem :D, úgyhogy a közeljövőben tervezek egy egész ilyen stílusú sminket.

Ezt a sminket a rossz minőségű képek , és a műszempilla hiánya miatt nem raktam ki, kicsit egyiptomi érzésem van, ha meglátom. Az alapötlet szerintem nem volt rossz, csak a kivitelezés fuccsolt be este 11kor...

Ezt a szivárványt, aminek a végén egy esőfelhő van, pedig egy napi sminkemből csináltam mikor hazaértem, és le akartam mosni. No komment... :D

Szeretnétek még ilyen elrontott-sminkes cikkeket, vagy csak normális, viselhetőeket mutassak?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a 'hibákból' is sokat lehet tanulni, vagy inspirációt meríteni, hogy miként lehetett volna máshogy egy kicsit. Az elsőről nekem pl Hófehérke gonosz mostohája jut eszembe,úgyhogy farsangra szerintem tök jó lenne:D

    VálaszTörlés
  2. Az elsőnél mivel húztad ki a szemöldököd?

    VálaszTörlés
  3. Egy fekete szemceruzával és ferde ecsettel rajzoltam új szemöldököt :3

    VálaszTörlés