2012. január 9., hétfő

Több színű ajkak~

Még szilveszterre akartam valami extrémebb rúzst kipróbálni, aztán próbálgattam, milyen lenne ha nem csak egyszínű lenne a szám. Igaz végül maradtam a szájfénynél, de az is zavaró tényező volt a rúzs mennyire az lett volna... de lefényképeztem pár variációt, amik szerintem vadabb bulikba azért nem olyan rosszak.

Szerk.: Facebookra feltöltöttem a sminkeket, körmöket,sebeket amik jobban sikerültek, így egyben láthatjátok, és könnyen meg tudjátok nézni a fél éves munkám képekben. Lájkoljátok a Smaragdplum-make up by mich oldalt, és írjatok véleményt, vagy hogy melyik volt a kedvenc sminketek :3
Piros rúzs, fekete kontúr ceruzával.


Bár a kép homályos, a színe kivehető, egy pink rúzs, fekete szélekkel.


Natúrabb változat, arany színű rúzs van a szám közepén,ami szinte nem is látszik.



Az utolsó kép annyira nem lett extrém, szerintem hétköznapokban is simán viselhető, csak natúr színeket kell választani, és vigyázni, ne legyenek túl eltérő színek, és éles kontúrok!

Inkább maradjanak farsangra, vagy akár mindennapi sminkünk része is lehet? Egyszínű rúzs vs többszínű?

8 megjegyzés:

  1. nekem a natúr változat a bejövős. Szép a szád, jól mutat rajta a sötét rúzs (is)

    VálaszTörlés
  2. Wháá, szerintem nem szép...így külön képeken néz ki valahogy, de .. áh.. :D köszönöm.. a pirosat én is imádom *-*

    VálaszTörlés
  3. nekem mindegyik tetszik *.* kár h nekem kicsi a szám, és nem jól mutatnak az élénk rúzsok :S

    Légyszi, nézz be:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nekem a piros és a rózsaszín is nagyon tetszik, dögös. :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszenek :) főleg a pink, és az utolsó :)

    VálaszTörlés