2012. január 21., szombat

Tusvonal - 5 féleképpen, avagy az első sminkvideóm!

Durván 6 óra videó szerkesztés után, végre fel tudtam tölteni az első videóm. Persze kisebb nagyobb hibák vannak benne, de első práblákozásra szerintem annyira nem lett elkeserítő az eredmény. A zenével pedig nem tudom mi baj van, a programban végig szólt, a feltöltött videóban pedig a fele után vége szakad :D Nah, majd legközelebb!



Véleményeket kérek! Tudom a minőség nem a legjobb (nem 7kor kellett volna videózni) de csináljak értelmesebb sminkeket is, vagy maradjak a képeknél? :D

8 megjegyzés:

  1. Szerintem jó volt ez a videó, bár a fény tényleg lehetett volna élesebb. Csinálhatnál több ilyet, vagy ehhez hasonlót. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem volt rossz, kár,hogy a képet összenyomtad/nyomódott. Legközelebb,ha több fénnyel dolgozol, szuper lesz.
    ui. az első zene engem irritált, a másodiknak a hangszerezése nem rossz, aztán elkezdtem a szövegre is figyeni, és nevetőgörcsöt kaptam.:D
    az utolsó verziós ecseted nagyon tetszik. vadászom ilyesmire. honnan van,ha kérdezhetem?

    VálaszTörlés
  3. Mea, köszönöm, legközelebb majd délfelé csinálom :3

    Melantha, igen a fény engem is zavar. A második zene egyébként nagy kedvencem, gondolkoztam, hogy be merjem-e rakni,nehogy itt túl szókimondó legyen :D Az ecset az Avonból van, kétvégű ecset, az egyik lapos, a másig vége pedig ilyen applikátor.

    VálaszTörlés
  4. szerintem nagyon jó lett:) a zselés tussal már egy ideje szemezgetek, lehet meg is veszem nemsoká. a zene is jóvolt, kár, hogy abbamaradt.

    VálaszTörlés
  5. Elsőre szerintem nagyon jó lett ez a videó;)) és a zene is marhajó volt :DDD

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett, de milyen programmal szerkesztetted??? a netről töltötted??? ha igen honnan???

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :3

    Sweet Angel, Windows Movie Maker-rel csináltam, ennek rajta kell lennie a Windows Xp-n és a 7esen is alapból. Nekem 7es van, és azzal vágdostam.

    VálaszTörlés