2012. február 18., szombat

Arcápolás ~ avagy mit használok télen

Már írtam nektek hogy mennyik szenvedek télen a bőrömmel. Folyton kiszárad,közben mitreszeres, pattanások megelőzése,zsírosság elkerülése,kevés alapozó satöbbi,satöbbi...A nyári arcápolási cuccok ráadásul nem is elegek/vagy túl sokak télre...


Az Avon Solution-halványító krémeit nem annyira a tél miatt,sokkal inkább a halványító hatásuk miatt használom.
Mióta elfogyott a Make up start-erem, azóta reggel sminkelés előtt mindig ennek a nappali változatát használom, gyorsan beszívódik és nem lesz foltos hatású az alapozóm. Lassan fél éve használom őket, és most a post előtt jutott eszembe, hogy áttanulmányozzam, vajon volt-e hatásuk. Nagyon meglepődtem hogy az orromon és a szemem alatt lévő szeplők már alig látszanak.

Ősidők óta vagyunk anyukámmal Avon tanácsadónők, ez idő alatt kitapasztaltuk melyik krémek érik meg az árukat. A Planet Spa-családnak nemrég jelent meg ez a shea vajas arcápoló krémje, amit már első használat után is imádtam. Bár az illata kicsit erős, miután felkentem pár perc után elillant. Nagyon fura szatén selymes,habos a krém...leírhatatlan, emiatt nagyon kevés elég belőle, bár kicsit lassabban szívódik fel.


A másik pedig egykrémes arcradír, ami már nagyon régi, és gyakran is használjuk, de a krémes állaga miatt ebből is elég kevesebb.

Az Avonos maszk a Planet Spa- Japán szakés arcmaszkja hamar szárad, hidratál, és viccesen néz ki. Kell ennél több? :D Kb a 6. tubusom ez...

A The Face Shop mitteszer eltávolító maszkjával még nem alakult közöttünk ki szerelem, sajnos én bárhogyan próbálkozok nem húzza ki a mitteszereimet úgy mint másoknak...Csak a kis fehéreket, a feketéket ugyanúgy otthagyja... Próbáltam már simán,arcradír után, gőzölés után...semmi..és bőgök lehúzás után...

Az Oriflame citromos arclemosó zseléjét reggelente használom, A Himalaja barackmagos arcradírját pedig minden este. A szemcsék benne nagyon aprók, nem az a durva arcradír, ezért helyettesítem vele a sima lemosót.


Sajnos a szemkörnyékápolót nagyon gyakran elfelejtem használni, estére szoktam feltenni, hogy reggel ne legyenek gülü-szemeim, de régebbi már, a kupakot is elhagytam, viszont sokat használ, kicsit hűsítő érzés felkenés után pár másodpercig. Nagyon cuki lila fénye van :3 Valamint az Aloe Vera-s ajakbalzsamot is este szoktam felkenni, így reggel nem kell azzal foglalkoznom hogy leradírozzam az ajkaimat, és nem fog gusztustalanul mutatni egy erősebb színű rúzs sem,tökéletesen hidratál és felszívódik egy este alatt.


Ti miket használtok télen? Esetleg valami amit nagyon ajánlotok, ami tuti bevált? :3

6 megjegyzés:

  1. Pár hete használom a Freeman avokádós-zabbigyós maszkját, egész jó,bár a szaga émelyítő. Nem tudom,melyik összetevő hivatott a cukros,édes,régi kanalasorvosság illatért...
    Ami viszont kombinált bőrre NEM az a sunfleur maszkok.Akinek normál,vagy száraz bőre van,annak merem ajánlani,de picit is kombinált bőrön pattanásokat vagy gülüket csinál. 2x tettem fel azt az átkot, és 10 napja nem húzódnak a gülük vissza a képes felemről. Sohatöbbet.
    Ja,meg az őszibarackos peeling. Kicsit fura az állaga, és még mindig nem jöttem rá,hogy tegyem fel úgy,hogy ne legyen darabos, de szereti az arcom.:)
    Kár,hogy a mitesszereltávolító izével nincs szerencséd.

    VálaszTörlés
  2. Vichy Normaderm a legjobb szàmomra télen nyáron :)

    VálaszTörlés
  3. Én sokáig használtam a Rival de Loop (Rossmann sajátmárka?) barackmagos arcradírját, és szerintem az kiváló, csak most elfogyott sajnos, még keresem az utódot. Michelle Phan oldalán olvastam a kávézaccos-mézes katyvaszt radírozásra, azt mindenképpen kipróbálom majd, kíváncsi vagyok rá. (Csak ídesanyám egyenlőre mindig véletlenül kidobja a zaccot. :)
    Hidratálásnak meg...hmmm. A nyers sheavaj egy csoda dolog, nem is drága (1300ért vettem egy viszonylag nagy tégellyel, anyával ketten használjuk fél éve, még fele megvan). Viszont azt nem mindig szívja be a bőröm teljesen (reggelre), ez picit zavaró. Ami a best megoldás volt eddig hóttszáraz arcra, az egy tenyérben összekevert olívaolajas-sheavajas-aloe vera mix volt.
    Fene, ha elkezdek ide írni, mindig regény lesz.

    VálaszTörlés
  4. Ja, meg még egy kérdés, ha már egy Avonos itt a háziasszony:) A Sassy Swirls nevú kölnit azt már nevör evör nem lehet megrendelni? Netes katalógusban néztem, de ott nemláttam:(

    VálaszTörlés
  5. Shalott, azok a kis műanyagüvegesek? Nem hiszem, én is néztem előre, hogylesznek-e de nem találkoztam velük...Majd utána nézek, hátha... :/

    VálaszTörlés
  6. A Planet Spa termékek a legjobbak :))

    VálaszTörlés