2012. február 20., hétfő

Az elmaradt rúzstesztek :3

Vettem pár rúzst,amiről lemaradt a teszt, szóval gyorsan pótolok, jóó sok képpel :D
510- English Rose
Az első rúzs a Max Factor Angol rózsája volt, ami régebben fekete sima ,letisztult csomagolásban lehetett kapni, és egy aranyosat fogtam ki a brands.hu-n még hónapokkal ezelőtt. Megrendeltem, hátha gagyi lesz, alig fog pigmentálni és elhasználhatom suliba...HÁT NEM! Iszonyat erős, rózsás barackos színe van, és alig tudom teljesen leszedni, nagyon tartós... Kb 2-3000ért jutottam így hozzá, nem tudom mennyi a boltokban.


A második egy Essence, kivont terméke. A csomagolás ugyan az mint a DM-es kis neszeszeres Fairy Tale-esé. A 44es Almoust Fabolous árnyalatot vettem, nemkevesebb mint 99.-ért :D Gyönyörű vizes hatású, inkább szájfényes mint rúzsos, semmi csillogás .

Az utolsó 4 pedig az Eurós vboltból van, innen már sok ilyen márkájú rúzst vettem ,ezekre az extrém árnyalatokra nem is adnék ki több pénzt mint 300 Forintot. A tartósságukat még nem teszteltem, de meglepően jól szuperálnak, a színük erős, és könnyen kenhetőek.

4 megjegyzés:

  1. Az utolsó 2 swatch nagyon széép:D

    VálaszTörlés
  2. Nekem van ilyen rúzsom, még régebben vettem. Hát tartósnak nem mondanám (azért se használom olyan gyakran), de az biztos, hogy csodaszép színe van, és könnyű felvinni.

    VálaszTörlés
  3. Shalott, nekem tartós...simán fentmarad evés-ivás nélkül..és alig jön le :D

    VálaszTörlés