2012. február 3., péntek

Díj amit kaptam, és előrelátható tervek~

Pár napja megkaptam ezt a "Sokoldalú blogger" díjat Anikától, aztán Fannitól is, nagyon köszönöm mindkettőjüknek, mert 15 blog helyett párat soroltak fel,és mind kettőjük listájába belekerültem...

 

Tehát meg kell köszönnöm...amit magamtól is megtettem volna, és fent meg is tettem... :D Aztán 7 dolgot írni magamról, és 15 blognak elküldeni,majd értesíteni őket.
Dolgok rólam:
  • Az első és legfontosabb, hogy iszonyatosan nagy Japán rajongó vagyok...minden mennyiségben...zene,ruha,anime,manga,stb stb... minden :D
  • Nemszeretem mikor más blogokon Smaragdplum-nak hívnak. Az a blog neve, nem az enyém :D
  • Üdvözlöm az ismerőseimet, amit szintén nem szeretek, hogy nézik a blogom..Elég vicces a fejem élőben, és hülyeségeket beszélek, erre extra képeket nézegetnek rólam, és olvassák a gyönyörűen megfogalmazott írásaimat...
  • Nem vagyok lusta, csak energia takarékos. Van mikor napokig nem sminkelek, aztán leülök és összehozok min. 5öt :D
  • Szeretem a yaoi-t. (BoysLove) Ez egy japán anime/manga fajta... amiben..hm..melegek vannak. Muszáj ez megosztanom, teljesen elfogadom a másságot, és mint említettem, mindent imádok ami japán....:'D
  • Több a rossz tulajdonságom mint a jó... Aki nem ismer az elkényesztetettnek, beképzeltnek, kényesnek,idegesítőnek, és akaratosnak hisz, de a barátaim tudják, hogy tényleg ilyen vagyok :D
  • Lassan 20évesnek nézek ki (ráncok,befeketült lelkivilág és ruhatár :D:D), egyébként 16 vagyok, a lelkivilágom pedig egy 8éves gyereké...

 Akiknek tovább szeretném adni,azok pedig már mind megkapták...Ezalatt értem Anikát és Fannit, akiktől kaptam...Griberlit, Sminkkel-es Vikinek, Suzynak,mindenkinek :3 Bárki aki eddig nem kapta meg, most megkapja tőlem.

A másik dolog, hogy összeszedtem pár cikket az utóbbi napokban,de nem tudom érdemes-e kiraknom.

-Az egyik, a BBKrém.hu-ról rendelhető Thafaceshop-os mitesszer eltávolító lehúzható maszk...egy csoda..
de már sok helyen volt... legyen ittis?
-Van egy Csináljunk otthon arcmaszkot post..
-Egy régebbi Haul, amiben filcek,rúzsok,és szájfények vannak..
-Telefonos sminkelős programok. Na nem a Barbisak, hanem hót komolyak :D

Érdekel esetleg valamelyik valakit, írjak róluk, vagy sminkeljek valamit?

4 megjegyzés:

  1. Én is imádom a japán dolgokat, animéket mangákat és a jaoit is :D bér már nem nézek és nem is olvasok ilyen műfajban, nincs időm és a sok sok koleszos csaj akikkel együtt rajongtunk mind mind másfelé mentek :S :D de jó tudni hogy nem vagyok egyedül :D muhahah

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz, megérdemelted! :)
    Jó kis dolgokat osztottál meg magadról, őszintének tűnt, csak az nem amit az utolsó két pontban írtál.
    A Csináljunk otthon arcmaszkot post nekem bejönne :D
    Jaaaa... és én is imádtam az animéket (már nincs időm nézni :/), és a japán kultúra is foglalkoztat.

    VálaszTörlés
  3. Rita, vééégre valaki! Van is egy ötletem már :D

    Mea- Jó, kicsit túlzás... de van benne igazság is.. tényleg egy kicsit ilyen vagyok, néha kikészítek mindenkit magam körül...

    Gyűlnek a japán fanok,nem érzem magam egyedül :3

    VálaszTörlés
  4. Az emberek kikészítésben én is nagy vagyok :D

    VálaszTörlés