2012. február 7., kedd

DIY - Joghurtos arcmaszk

Tulajdonképpen szeretem  a telet. Annyi bajom van vele,hogy egyet sem úszok meg teljes arc kiszáradás nélkül. Egy hete már annyira durva volt a helyzet,hogy teljesen naturálisan, smink nélkül kellett ijesztgetnem az osztálytársaimat. Mivel a bőröm állapota a drogériás krémek hatására sem mutatott látható javulást az itthon található dolgokból próbáltam meg kihozni valamit..



Valamit szeretnélek titeket kérni, hogy lájkoljátok a sminkem ezen az oldalon, ahol a like-ok számától függ, hogy ki kapja a különdíjat. Előre köszönöm mindenkinek :3

Hozzávalók :3

Először egy kis kávés poharat félig raktam natúr joghurttal és 2-3kiskanal cukrot tettem bele. Ez helyettesítette az arcradírt. Gyengéden felkentem és leradíroztam vele a bőröm.




Ezután egy újabb adagot csináltam,nagyon kevés cukorral és pár csepp olíva olajjal.

A maszkot kb 40 perc elteltével mostam le,akkor kezdett kicsit száradni.



Lemosás után maradtak az arcomon száraz részek,de láthatóan többet segített a házi maszk mint a bolti hidratálók.

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 megjegyzés:

  1. Jó lehet a maszk. :) De nem gondolod,hogy tizenévesen kicsit túlzásba esel a sminkkeléssel? Ez a kijelentés,hogy 'smink nélkül kellet ijesztgetnem az osztálytársaimat' kicsit durva. Persze ez az én véleményem,fiatalabb is vagyok nálad,nem okoskodni akarok csak furcsa.:)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor nem 2kg vakolatra gondolok, hanem mondjuk egy tusvonal, egy kis pirosító és máris nem nézek ki zombinak...Sokat változtat, és az osztálytársaim már megszoktam sminkkel, nélküle szokatlan vagyok nekik :D:D

    VálaszTörlés
  3. Ha én is sminkelhettem volna ennyi idősen, szerintem előbb kialakul az a napi rutinom, ami most érvényes, viszont én 18 után kezdhettem el kísérletezni, túl kellett esni a pandaszem-betegségen, meg a fekete ceruza-függésen, stb... (21 vagyok.)Persze nem azt mondom, h minél előbb, meg minél többet, annál jobb, mert ez nem így van.:)
    Ezt a pakolást meg kipróbálom, mert itt oly hideg van, h már a shea vaj is csak alig javít a bőröm szárazságán. Köszi:)

    VálaszTörlés
  4. Shalott, nálam a nagyon vastagon kihúzott alsó vízvonalnál szerencsére nem volt brutálisabb, de sokat számított hogy évekkel ezelőtt egy nyáron kezdtem el aktívan sminkelni :D Így annyira szerintem nem gáz amit csinálok. Egyébként a cikknek lesz folytatása, mégpedig egy shea vajas arckrémről :3

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a kis joghurtos pakolásos arcradíros dolog! :)
    Nagyon elkelnek az ilyen natúr arcápolási tippek így a nagy hidegben.
    Én pl. több mint három hete nem sminkelem magam egyáltalán, mert annyira rossz állapotban van a bőröm (főleg a szemkörnyékem). :S
    Ha van még ilyen saját készítéses recept én nagyon örülnék neki :D

    VálaszTörlés