2012. február 5., vasárnap

I'm a broken rose~ Nana opening inspirált smink.


16 megjegyzés:

  1. Nem szoktam rákattintani az ilyesmi sminkes postokra, de most láttam a képet, és nagyon-nagyon gyönyörű! :) Ja, és kell a sálad *.* :D

    VálaszTörlés
  2. n_norii. Köszi *-* Örülök, hogy mégis megnézted, és a sál egy homemade darab, szóval ez az egyetlen példány :D:D

    VálaszTörlés
  3. az a sáááááááál.
    persze a smink is aranyos, nem is tudom, azt hiszem, tündérkénél láttam hasonlót. a rózsa mindig is a gyenge pontom....
    és a(z egyik) kutyámat is Nanának hívják.:D

    VálaszTörlés
  4. Szia.Kaptál tőlem egy díjat,less be :)
    http://gothicbeautyblog.kurl.hu/2012/02/1765/

    VálaszTörlés
  5. A Nanát imádtam régen, ez a kedvenc számom belőle :)
    Már maga a smink is meseszép lett, de a rózsákkal csodálatos *.* A sálad is nagyon szuper, nem írnád le hogyan készült? :)

    VálaszTörlés
  6. Jujj nana*.* amúgy nagyon szép lett:)

    VálaszTörlés
  7. Imádom az animét is, és a sminked is eszméletlen lett, a sálról nem is beszélve. Csipkeee *_*

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm mindenkinek :3 A sálamat úgy csináltam, hogy volt csipkés átlátszó anyagom,és rávarrtam egy piros csíkra...csak ennyi :3 Azt hittem egyedül vagyok Nana-val, de jó, hogy ennyien szeretitek :D

    VálaszTörlés
  9. úúúú én sosem írok kommentet, de ehhez muszáj volt, szerintem ez eddig a legjobban sikerült sminked...gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű ♥♥

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lila szín, szép kivitelezés, nagyon tetszetős! :-)))

    VálaszTörlés
  11. Ez valami irtózatosan-csodálatosan jó, és habár csak a fél arcod látszik a képen, mindig elcsodálkozom, hogy lehet valakinek ilyen szép, finom vonású arca. Grat! (az archoz és a sminkhez is:)

    VálaszTörlés
  12. Shalott, ...ö. meg sem tudok szólalni :D Köszönöm, bár vitatkoznék veled, a képeim sosem adják vissza a valóságot, valami aljas képmanipuláció műve lettem,1000% :D:D

    VálaszTörlés