2012. február 4., szombat

Közös post: 20db-os ecsetkészlet vélemény TaylorK-el!

Az egész ott kezdődött, hogy mint minden rendes középiskolás, én is Facebook-oztam délután 5felé tanulás helyett, mikor rámírt Taylor, hogy kötelessége elmondani, megérekeztek az e-bay-ről rendelt ecsetei. Miután nyálcsorgatva kifaggattam hogy milyen,hogy,mi,merre, leesett, hogy összebeszélés nélkül ugyan ilyet rendeltem a vateráról pár héttel azelőtt. Innen jött az ötlet, hogy közös sminkes post helyett, teszteljük együtt az ecsetkészletet. Az ő véleményét megtalálhatjátok ITT!

Csomag, egyenesen Hong Kong-ból *-*


 Minden ecsetről írtunk egy kis véleményt, és pontoztuk. A tokjáról csak annyit, hogy szerintem cuki, de lehetett volna valami mintás, esetleg egy minta rajta, így kicsit unalmas, de imádom a babarózsaszín színét :3 A nagyobb ecseteken fólia, és egy kis tok is volt hogy védjék a szőrüket, a kisebbeken csak fólia volt. Rengeteg fólia...

1.
Kezdjük a nagy púderecsettel: Kicsit kemény a szőre,enyhén hullik is,és az Essence ecsetéhez képest nagyon picit szúr, de sokkal könnyebb vele dolgozni,hosszabb és vastagabb is a nyele.

5/4,5

2.
Kis púder ecset: Én ezt az ecsetet pirosításra használom, a nagy ecsethez képest nem olyan tömött, kevesebb színt vesz fel,de pirosítani könnyű vele,nem leszek olyan mintha lázas lennék.

 5/4



3.
Duo Fiber: Szerelem...csak ezért az ecsetért rendeltem meg az egész szettet. Kicsit lehetne tömöttebb hogy könnyebben lehessen vele alapozni, de így is gyerekjáték, könnyebb mint a lapos ecsettel. Az első pár használat után hullott egykét szál, de már abbahagyta, mert megfenyegettem...

5/6*

4.
Lapos alapozó ecset: Szintetikus de elég puha, az oriflame-es ecsetemhez képest kevesebb a szőr. Még nem próbáltam ki, ezért csak:

5/4.8



5.
Ceruza ecset: Szemet is satíroztam vele, orrot is kontúroztam, kicsit szúrt ,de nem vészes. Nem hullott  a szőre, és jól lehet használni,kézre áll.

5/4.7

Jobbról az első egész ecset :3

6.
Lapos tömött ecset: Highligter felviteléhez használtam orron, és a szemöldökcsontra is tökéletes, puhább mint a ceruza ecset, de még így is szúr egy kicsit.

5/4

Az előző és ezen a képen is a 2.

7.-11.
5 szemre való ecset: 2 nagyobb és 3 kisebb tartozik ide, a kicsik nem olyan tömöttek, laposak és kicsit kemények. Lehetnének egy kicsit puhábbak, mert mindig érzem azt a "kiszúrom a szemem" érzést...

5/3
12.
Legyező ecset: kicsit satnya ,kevés a szőr, de highlightert felviteléhez próbáltam és szépen el lehet dolgozni, valamint sötét szemhéjpúder használatakor a  szem alá raktam, és nem kellett újra alapoznom, és 1kg púdert tenni a szemem alá.

5/5



13.,14.
Ferde ecsetek: A barna nyele hoszabb,de a szőre rövidebb. Puhák, nem hullik a szőrük, de kár hogy az egyik fehér, nincs szívem fekete tushoz használni..
5/5
  


15.
Kis lekerekített szintetikus ecset: szemzugban kiemelő színhez jó ,pigmenthez és csillámhoz szintén, bár kicsit nehezen veszi fel a színeket.

5/4,8
16.
Tus ecset: Nem tudok nyilatkozni, még nem használtam, de fura, hogy tök egyenes a teteje... Ehhez képest jól néz ki,meg előlegezek neki eeegy:

5/4.8

17.
Rúzsecset: Rúzsecsetből min. 1000kell :D:D! Rúzshoz, és korrektorhoz is jó, kontúrozni vele a szánkatrúzs után.

5/5
18/.,19.
Szemöldökkefe, és spirál: Ilyen spirált már régóta szerettem volna venni, abszolút kézre áll és természetes ha a szemöldök megrajzolása után végigfésüljük vele a szemöldököt. A kefét viszont feleslegesnek tartom,nem is pontozom, gagyi és nekem semmire sem jó.
5/5
20.
Applikátor: Elég masszív, jól beletapad a szín és nem hullik a szem alá. Aranyos hogyaz egyik oldala fehér, a másik bőrszínű.

5/5


Összességében elég jó vételnek tartom az ecseteket, 2700Ft-ért rendeltem, plusz a szállítás 1000Ft volt. Sajnos rengeteget kellett várnom míg ideért, de kárpótoltak érte az ecsetek. Köszönöm Taylornak, hogy megvárta míg ideérnek, és együtt megírhattuk a cikket. Nem a legjobb minőségű ecsetek, de kezdő szettnek tökéletesek,főleg ennyi pénzért. Remélem kedvet kaptok a vásárláshoz :3

5 megjegyzés:

  1. ♥ Klassz lett! :D Majd egy sminket is csinálhatnánk közösen megint valamikor : ]

    VálaszTörlés
  2. Természetesen! Egy közös-sminkes-ecsetes post lesz :3 :D

    VálaszTörlés
  3. Szép kis szett, tetszik ez a szín :) A közös tag meg jó ötlet volt :)

    VálaszTörlés
  4. Húúúúú ez dejól néz ki *__* Én már régóta pályázok hasonló ecsetkészletre, ez mennyi volt ? :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Kitti: 2700Ft-ért rendeltem, plusz a szállítás 1000Ft volt.

    VálaszTörlés