2012. február 29., szerda

Paloma Faith HÉT - Harmadik nap - A csilli-villi szemöldök


Paloma Faith HÉT - Szerda


Szájhangsúlyos? Vagy inkább szemöldök hangsúlyos smink? Mind a kettő?
Magamon? Máson?
Papírragasztó?Műszempillaragasztó? Kristály? Rajzolt pötty?
Jó nem fogyasztom a helyet..

Ez a smink nem tűnik nehezebbnek mint az előző napiak,de mint látjátok rengeteg kétséggel kezdtem bele Kedd este fél 10kor. Mivel nem akartam még jobban rontani szegény fejecském helyzetén, megkértem tesóm, nyújtson segítő kezet arcot, és így ma rajta mutatom be a fent látható smink inspirálta változatot.


Jön a mentegetőzés...
Sötét bordó csillámmal akartam csinálni,fekete kristályokkal, de mivel szegénynek nem akartam letépni a kis szemöldökét a ultra-brutál-erős műszempillaragasztómmal, ezért először jó adag korrektorral el próbáltam fedni a szemöldökét amit persze hogy nem szed 8 évesen majd egy kék szemceruzával átrajzoltam, és pink szájfénnyel kentem át, amire szabálytalanul ragasztgattam rá ötszög alakú körömdíszeket, majd felé a túl nagy kristályokat helyettesítő szemhéjtus-köröcskéket.

Judit sikeresen végigmocorogta a sminkelést,pár helyet nem is mentem át a szemöldökén pinkkel, és a szájkontúrnál mikor elővettem egy fekete szemceruzát kisebb szívinfarktust kapott, de szerintem annyira nem lett ocsmány, hogy sosem tudok másokat rendesen kifesteni ..

Nektek mi a véleményetek? :3

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ügyesen megcsináltad :), de nekem kicsit túl extrém.

    VálaszTörlés