2012. február 23., csütörtök

Paloma Faith HÉT!


Az egyik kedvenc énekesnőm.
Annyira eredeti és utánozhatatlan. 

Ezért készítem el 5 sminkjét, ami nagyon inspirálóan hatott rám, 
és jövőhéten minden nap megmutatok egyet.

Mivel már 2 hete beteg vagyok,végre sikerült elkezdenem,már rengeteg képet összegyűjtöttem, és sok ötletem van, csak homloküreg gyulladás mellett kicsit nehéz, ugyanis baromira fáj,ha csak hozzáérek ahhoz a területhet.

De ha már ma sminkek nincsenek, hallgassátok Paloma legjobb dalát/szerintem.. :)/, és hangolódjatok a jövőhétre :3

Do You Want the Truth or Something Beautiful, az örök kedvenc:

4 megjegyzés:

  1. Úr Isten! Anneke..azt kifelejtettem..pedig mekkora poén az a film.. uh, ha lesz időm +1nek tuti megcsinálom... :D:D

    VálaszTörlés
  2. Gőzöld a fejed kamillateával naponta többször, utána kötött sapkát a kobakodra, és maradj az ajtón belül. Kipróbálva, hatásos. És jobbulást:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj köszi Shalott :3 Minden reggel és este gőzöltem a fejem,infralámpa,gyógyszerek... már kezdek kilábalni belőle... végre.. :3

    VálaszTörlés