2012. március 18., vasárnap

Közös post- anime téma- TündérKert Ritával :3

Ismét egy közös postot hoztam/hoztunk nektek, régebben megkértem Ritát, hogy mivel rajongunk a japánokért, csináljunk egy animés-beöltözős sminket. És most vettem észre hogy, tádádádádádá,

EZ A 200.ADIK POST! JUHÉÉ~

Az én sminkem egy kevésbé ismert anime alapján készült, ez a Seto no Hanayome, aminek a lényege, hogy egy jakuza tagjának a lánya sellő, és megment egy egyszerű fiút,  akivel ezután össze kell házasodnia, hogy megmaradjon a titka, de az apuka folyton meg akarja ölni újdonsült vejét :D
Miven vagy nincs, vagy minimális a smink, inkább inspirálódtam és a téma alapján csináltam, remélem így is tetszeni fog :3

A Ritáét megtalálhatjátok  ITT :3







Nemrégen pedig, egy kommentelőmtől megkaptam, hogy boborján csücsörítésem van. Nah az mi? :D:D Ilyen? Nekem alapból olyan szám van amivel nem tudok normálisan kinézni, de ha kell, mostantól rájátszhatok, és csinálhatok ilyen képeket ha jobban tetszik nektek :D:D Nem csücsörítek, csak..alapból úgy áll a szám.. :D

8 megjegyzés:

  1. Wow de szép ez a zöld, és a szempillákkal nagyon extrém :) az animét viszont nem ismerem :D

    VálaszTörlés
  2. Én is most találtam rá, és elkezdtem nézni, iszonyat poénos és nagyon jó anime :D:D Köszönöm :3

    VálaszTörlés
  3. A szempillák annyira feldobják :$ nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. izgi mesének tűnik ^^

    A smink nagyon szép lett.
    Ez a kékes fény még jót is tett a hangulatának :->

    VálaszTörlés
  5. Igen, ilyesmi a Boborjános:D Ne haragudj, azt hittem, a korosztályod jellemző duckface divatját követed. Ezért javasoltam hónapokkal ezelőtt,hogy picit mosolyogj. Szép ez a türkiz.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Milyen hajfestéket használsz? Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek :3

    Melantha, semmi baj, én jót derültem rajta,mindig is bántottak a számmal.. :D

    Névtelen, már évek óta hozni akarok egy hajfestős postot, mindig más festékkel festem a hajam, ez utólag a Syoss pirosával és egy Natur,vagy Naturella sötét padlizsán lilájával volt festve 2hónapja, mert hennázni akarok, és ugye 3 hónapot várnom kell,festés nélkül.. :/

    VálaszTörlés
  8. Fuu nagyon másvilágian nézel ki de iszonyatosan jó! Az animét még régebben olvastam mangában, de jót mosolyogtam rajta. :D

    VálaszTörlés