2012. március 6., kedd

Páva inspirálta smink - Party Edition

Még a hétvégén készítettem ezt a sminket egy barátom anyukájának. A hétköznapokban nem sminkelni magát, sőt alkalmakkor sem, így kicsit szokatlan volt neki és persze nekem is a végeredmény, de szerintem illett hozzá a szín, és szépen kiemelte a világoskék szemét. A képek minőségén látszik, hogy nem az én kis szerencsétlen gépemmel csináltam,jól visszaadja a színeket. :3

Szeretnétek terméklistát, leírást a sminkről, és több képet?


7 megjegyzés:

  1. Barátod anyukája? :O Azt hittem,a barátnőd!
    Nagyon jól néz ki az egész, úgy ahogy van, a barátod anyukája meg sminkeljen minden nap, mert nagyon dögös ;)

    VálaszTörlés
  2. Wow! Hát meg nem mondtam volna, hogy ő barátod anyukája! Szép a smink és hát az a Micimackós sebtapasz :)))

    VálaszTörlés
  3. Szép anyuka, szép smink, aranyos sebtapasz :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a smink, azok a színek :O
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Milyen fiatalos :O nagyon szép lett a smink, és nagyon jól áll neki :$

    VálaszTörlés
  6. Amikor elolvastam, hogy a barátod anyukája..elolvastam újra, mert olyan hihetetlennek tűnt...:O Nagyon fiatalos a hölgy, a smink pedig iszonyú jó lett. Gratula!

    VálaszTörlés
  7. Szép lett, és én spec. azt hittem elsőre, hogy a nővéred, vagy max a barátnőd, szóval tényleg le a kalappal előtte, előtted meg a sminkért. :]
    A macis sebtapasz nálam pirospont, én ha elvágom a ezem vagy valami miatt sebes lesz, mindig ha tehetem, mesefigurás/mintás ragtapaszt használok :D

    VálaszTörlés