2012. április 15., vasárnap

II. Nyereményjáték a Smaragdplum-on! :3

Mivel a blog elmúlt fél éves, akartam csinálni egy nyereményjátékot, de a suli miatt elcsúsztam,de rendesen. Mindegy, a lényeg, hogy most itt vagyok, játék van, és 2 nyertes lesz!

 

Kattintsatok rájuk a nagyobb méretért!


Természetesen az ecsetek csak illusztrációk!

Először is mindenképpen szerettem volna valami szép tavaszias rúzst kisorsolni, ezért vettem is pár Lora rúzst, hmert ezt még nem próbáltam ki, "tinédzser kategóriás" (így nevezem az olcsóbb sminkeket) és ha esetleg mégsem tetszik a szín, nem dobtunk ki érte 3-4ezer forintot.
Szóval a terv megvolt, de csak itthon vettem észre, hogy az egyiket már kipróbálta valaki, a másikba pedig belenyúltam mikor fényképeztem, így gyorsan leszaladtam, hátha a 100asban találok Lorát, de nem volt...:( Remélem a pót-rúzs is elmegy majd egynek, kicsit csalókás volt, mert a tetejét néztem ami egy babarózsaszín volt, de az alja már kicsit erősebb. Nekem azért tetszik.


Szóval ez lesz a vigaszdij, 2db rúzs, amihez feladat is jár!
   Mégpedig, hogy a nyertessel összebeszélve, miután megkapta a csomagját, egy közös post keretében teszteljük a Lora rúzsokat, ugyanis sosem próbáltam még őket, de majd a  szépséghibásokat  letesztelem. Persze ha nagyon nagy terher, ejthetjük,de örülnék neki, akár blogger,akár nem az illető.

A főnyeremény pedig: *tapsotkééérek* egy házi készítésű ecsettartó, amit a drága anyukám dobott össze, ilyenkor mindig örülök hogy varrónő :D
   Persze erről is szívesen látnék majd postot,vagy csak egy képet, hogy ki mit ugyan mit... tart benne,hogy örül neki, és hol tárolja :3

Valamint, ha bárki szeretne ilyen ecsettartót szíves örömest teljesítjük a kívánságát, és ha tetszeni fog, neki állunk, és csinálunk még párat ilyen kisorsolásra, hátha valaki nem tudja elkészíteni :3

Jöjjenek a csúúúnya feltételek:
  1. Légy a blog követője, nem számít hogy új, vagy régi
  2. Írj pár gondolatot, pl: szereted,nem szereted a blogot, mi nem tetszik, mit hiányolsz, mit szeretsz.
  3. Magyarországi lakcímmel rendelkezz!
Plusz esélyeket szerezhetsz haaa:
  1. Lájkolod a blogot Facebook-on : ITT , vagy bal oldalt a boxban. (+1)
  2. Felíratkozol Youtube-on a csatornámra ITT (+1)
  3. Kirakod oldalsávba a blogodra a nyereményjáték képét (+2)
  4. Ha megosztod Face-en a nyereményjáték képét (+1)
Valamint a versenyt most nem határidőre, hanem követőkre megy, a cél pedig a 300! De ha semmi esetre nem jönne össze, a névnapomon, Június 1.én lezárom. Remélem nem vártok majd addig, minnél többen lesztek,annál hamarabb megkaphatjátok a jutalmat :3

Itt pedig jelentkezhetsz:

12 megjegyzés:

  1. Szuperek ezek a rúzsok! Anyukád pedig nagyon ügyes! :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen, örülök hogy tetszenek :3 Anya pedig akkor elkezdi gyártani a többit a következő játékra :D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez az ecsettartó, Anyukád egy Superwomen :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó fej anyukád van, hogy ilyeneket alkot :-)

    VálaszTörlés
  4. Totálisan egyetértek azzal, hogy nem az összeg vagy a pénz számít, hanem a gesztus, és nyilván nem vagy milliomos, van aki ennek is örül stb... De komolyan gondolod hogy 290 ftos rúzsokat osztasz ki mint "nyeremény"?? Nevetséges, ne is haragudj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nevetséges, hogy a véleményed nem mered felvállalni és pofátlanul,névtelenül irkálsz nekem.

      A másik pedig,hogy teljesen ellentmondasz önmagadnak. Ha totálisan egyetértesz, hogy nem a pénz számít hanem a gesztus, miért akadsz fent azon, hogy mennyibe kerül az az ajándék amit kisorsolok. Nemazért vettem ilyet mert drágábra nincs pénzem, hanem azért (amit persze már leírtam 1X) mert jókat olvastam a Lora rúzsokról az árukhoz képest, és valakivel le akarom tesztelni. Nem azt mondom neki h vegye meg, hanem sorsolok egyet, és írhat véleményt.
      Köszönöm :3

      Törlés
    2. Hát ez vicces... :D
      Nem azért, de nekem is van Lora körömlakkom, meg mind nemrég rájöttem, szemceruzám is volt, és nem szar attól, hogy olcsó... Másrészt meg ajándék lónak... Akinek nem tetszik, nem jelentkezik rá. Van aki ennek is örül, mellesleg épp rúzst keresek, és a Lora volt az első ötletem, mert nem akarok kidobni rá többezret, de tudom, hogy nagy részük jó minőségű.

      Törlés
    3. huhú,megy ám a szurkálódás... szerintem Névtelen: amíg nem mered felvállalni,ki vagy,ne ítélkezz mások fölött... Semmi baj nincs azzal,hogy 290ft-os rúzst ajánl ajándékként fel. Az előző hozzászólóval egyetértve: akinek nem tetszik,úgyse jelentkezik rá. Majd ha te felvállalod,ki is vagy,na akkor oszt az észt :)

      Törlés
  5. szerintem abszolúte jók a rúzsok. szerintem aki már ilyen beauty bloggerina az mindennek örül.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Jelentkeztem. Zsatti néven követlek, blogom oldalsávjában kint a kép, Facebookon Zsanett Szőke néven lájkoltam, Youtube-on TheZsatti néven iratkoztam fel :) Köszi a lehetőséget. Egyébként tényleg jók a Lora rúzsok, meg vagyok velük elégedve, bár eddig csak két sötétebbet sikerült beszereznem, szóval szívesen tesztelném veled ezeket a vidám, nyárias színeket! :)

    VálaszTörlés
  7. De gyönyörű ez az ecsettartó ahogy megnéztem a képet rákattintottam a posztra hogy megnézhessem hol vetted mert csodaszép.. : )) Nagyon ügyes anyukád van!
    Én egyébként a krémmániáról tévedtem ide az egyik sminked alatt meg is kérdeztem hogy mit használtál a szemhéjon, juzuha vagyok ott.. gondoltam leírom ha már úgyis írok ide hátha ott nem látod:D

    VálaszTörlés