2012. április 14., szombat

Ingyen cuccok- bloggereknek ^^

Bizonyára már mindenki tud erről az oldalról, akik bloggereknek ajánlanak fel havonta változó összeget, cserébe egy kis hírdetésért. Ez az oldal, az Oasap a blog minősége/követők száma alapján meghatároz egy összeget (Pl: 300 követő után 30$, alatta 10$) amit elverhetünk a webshopban, és mivel ingyenes a szállítás, ingyen juthatunk néha kincset érő dolgokhoz.



Nagyon sokan félnek csatlakozni ilyen programokhoz, hogy utána úgy is fizetni kellesz, így voltam én is, de miután egyre több magyar blogger írt erről, és hogy tényleg úgy volt, ahogyan ígérték, belevágtam énis.
Mivel jó 40 követővel 300 alatt voltam, kaptam 10$, amiből egy ultra cuki gyűrűt rendeltem magamnak, napokon belül meg is kellene érkeznie.

Ő a kis aranyos *-*

Közben tapasztaltabb bloggereket is kikérdeztem erről arról, lehet szintet lépni, blog postot el kell küldeni, és ha esetleg pár dollárral többért akarunk vásárolni, Paypal-lal ezt nagyon könnyen intézhetjük, csak a különbözetet kell fizetni. (Köszönöm a segítséget Calo(z)-nak és Nojko-nak :3)

Jöjjön az útbaigazítás:
  1. A FASHION HUNTER fül alatt tudtok regisztrálni, kattints rá aztán görgess,görgess görgess...:D Ez a rész tartalmazza, hogy köteles vagy postot írni a termékről 7-15 nap után,miután megkaptad. Lehet ez lookbook-on,facebook-on,blogon.
  2. Ezután a lap alján az Agree gombra kattintva eljutsz a következő lapra.
  3. Itt találsz Oasap-es bannereket, amiket ki kell tenned, hogy lássák,hogy ők szponzorálnak téged. Tegyétek látható helyre, akkor többen fognak tőletek az oldalukra jutni, így látogatottságot generáltok, és feljebb léphettek majd.
  4. Ezután csak be kell jelentkezni, és választani a rengeteeeeg aranyos, divatos, és szemetgyönyörködtető dolog közül *-*
  5. Miután rendeltetek, megkaptátok, és írtatok róla, a My Account fül alatt bal oldalon találhatjátok a My Blog Posts fülecskét,ide tudjátok betallózni a cikket, amit ezután ellenőrizni fognak.
Valamint találtok még ez alatt egy My Blog Sites- fület, itt tudjátok megadni a többi oldalatokat pl.: a blog _Facebook oldalát, így onnan is tudják majd ellenőrizni, hogy mennyi nézettséget generáltok.

És a kérdés,ami legelőször még motoszkált bennem: Ha rendeltek valamit, és marad pl 2-3$, sajnos a következő hónapban ez elveszlik, lenullázódik és újra csak azt a bizonyos összeget kapjátok meg. Tehát nincs gyűjtögetés...

Elég csúnyán hangzik ez így, de cserébe jó termékeket tudunk kifogni ingyen, és nem fizetnek le azért, hogy csak jót mondjunk róluk. Vannak árnyoldalak, hogy nem pont azt az árnyalatot, méretet,vagy minőségi terméket kapjuk amit elképzelünk,de mit veszíthetünk? :D

Itt a link, ahol rögtön tudtok regisztrálni, és ha valami motoszkál bennetek, kérdezzetek,hátha tudok segíteni :3  Itt tudsz regisztrálni!


 
Hasznos volt számotokra a cikk? Remélem segített, és lesztek, akiknek megtetszik az ötlet :3


11 megjegyzés:

  1. Képzeld, nekem akkor mikor regisztráltam, és írtam e-mailt akkor volt 105 követőm, és 30$-t kaptam.. Szerinted ez hogy lehet? (Nem tettem semmi pluszt)

    VálaszTörlés
  2. Panni,milyen emailt irtal nekik? Nem ertem miert..olyan feltetel is vagy hogy ha min 10kommented van a postoknal...ez nalad megvan?

    VálaszTörlés
  3. Én 200 követőre megkaptam a 30 dollárt, viszont megvolt minimum 10 komment posztonként, de már összevissza megy, azt vettem észre :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért is,mert már rengetegen jelentkeztek, és korlátozódnak a limitek egy kicsit :D Kitudja, már összevagyok zavarodva.

      Törlés
  4. Egyébként a 10 komment/post nál az is számít, hogy külön személyektől származzanak a kommentek vagy az is érvényes ha egy azonos személy többször kommentelt? Nekem ha jól emlékszem 245 rendszeres követőm van, de még nem jelentkeztem mert meg szeretném várni a 300-at... Vagy jelentkezzek szerintetek?

    VálaszTörlés
  5. Ugye most akkor várni kell... jelentkeztem és utána majd fognak küldeni emailt, hogy mennyi lesz a "keret"? Vagy ha eddig nem történt semmi az valami gondot jelent?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen részletesen nem találtam, szerintem ha nem 10/8 kommentet egy személy írt akkor írhat 2 vagy 3at egy személy... Én jelentkeztem, és rá 2-3 napra írtak, hogy mennyit kaptam.

      Törlés
  6. Az ötlet jó, engem csupán annyi zavar, hogy ez a gyűrű konkrétan 1 dollár ebayen, és más cuccoknál is vettem azt észre(nem vok blogger, de bogarásztam) hogy eléggé el vannak árazva( konkrétan szerintem minden bizsu)
    mondjuk nyilván 10 dollárból az ember nem vált világot náluk.... Meg sokan írták,hogy pl csalóka volt a táska minősége. Nemtom. a kezdeményezés viszont szuper!

    VálaszTörlés
  7. jujj n agyon gyors segítség kéne!!! Megkaptam a 30 dollár keretet és már a rendelésnél is mindent megcsináltam, beírtam a címet stb, de miután kész volt az utolsó lépés nem engedi, hogy véglegesítsem a rendelést, szóval nincs is olyan gomb amit megnyomva el lehet küldeni a megrendelést, de van olyan, hogy milyen módon akar fizetni és én az eleján bejelöltem, hogy a kapott 30 dollárból akarom fizetni... ezt nem tudom mire vélni... segítsééég!

    VálaszTörlés
  8. a bannereket csak le kell menteni és utána kitenni vagy valahogy máshogy kell?

    VálaszTörlés