2012. április 6., péntek

Teszt - True Lover Shine 3-Color Eyeshadow "6"

A mai tesztalanyom egy igazán olcsó árkategóriás szemhéjfesték lesz, amit egy újságban, mégpedig a Meglepetésben találtam, már nem első alkalommal. Sajnos az előzőt már beleépítettem a saját DVD-tokos palettámba, de ezt sikerült még a saját tokjában lekapni. :3








A tetején gyönyörű csillámos réteg, imádkoztam, hogy ilyen legyen alatta is...

aztán végighúztam rajta az ujjam 1x...

vagyis belemásztam,tökmindegy. A lényegen nem változtat, mégpedig hogy alatta matt a szemhéjpúder. Egy csont színű, egy világos narancs és egy vérnarancsos színnézett velem farkasszemet. WTF? :O



Ezen kicsit jobban látszanak a színek,jobban visszaadja milyenek is igazából. 
Ez a kezdeti állapot, szép csillámréteggel a púderok tetején.


Mint tudjuk, a matt színek alapból gyengébben szoktak teljesíteni, főleg olcsókról beszélnünk. 

Ezek a  minták az alkaromon alap nélkül készültek, csak belenyúltam a festékbe és 2X áthúztam a mintát a karomon.
Azért annyira nem is rosszak!

Amint lesz időm élesben is kipróbálom, szemen,ecsettel azért kicsit más, de remélem nem fogok benne akkorát csalódni. 
A pontom pedig:

10/7.5

Szemhéjpúderek találkozása.Látszik, hogy az elődjét rengetegszer használtam már :3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése