2012. május 4., péntek

Face of the day - Friss tavaszi barackos szemek

Valamiért eddig reggelente sosem fénykepeztem le,hogy mit alkottam, pedig hozhattam volna akkor jó pár bejegyzést még...:)

Ma reggel az egyik alig használatos szemhéjpúderemhez nyúltam, amit beletettem a saját palettámba így alig vettem elő. Ez a Miss Rose 4es szemhéjpúdere amiben 2 barackos egy világos babarózsaszin és egy piros szín volt.

Sikeresen lefénykepeztem magát a szemsminket, szemöldök igazítás nélkül, mondván hogy arra nincs időm, de az egészarcos képen látszik, hogy mégis volt utána...  :D




Published with Blogger-droid v2.0.4

7 megjegyzés:

  1. Szia!Kaptál tőlem egy díjat! :) Nézd meg:)
    http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a barackos árnyalat és jól áll Neked :)
    Ritkán, de én is használok mostanában hasonló színt.

    VálaszTörlés
  3. Íí, elég jók a színek :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, és jól áll Neked ez a visszafogottabb színvilág is :]

    VálaszTörlés
  5. szép ez a barackos árnyalat :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a barackos árnyalatokat :) nagyon jól áll !

    VálaszTörlés