2012. május 6., vasárnap

Kissé elvont,durva,színes, hableányos,transzis smink ~ :3


23 megjegyzés:

  1. Mindig annyit mosolygok a sminkleírásaidon :D. Annyira ügyes vagy egyébként, nagyon van érzéked a színhasználathoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biu, a humorommal kompenzálom az idétlen fejeket :D Köszönöm :)

      Törlés
  2. vadító. a szemöldököd meg egyenesen csodás alakú...nekem sose lesz ilyen :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szemöldökös videót akarok csinálni, hátha valakinek hasznára válik :3

      Törlés
  3. Tényleg elvont, de a jó értelemben! Nagyon irigylem a szemöldököd...
    A 300. olvasóhoz pedig gratula!! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Lassan a védjegyemmé válnak az elvont sminkek...köszi, alig vártam hogy összejöjjenek ennyien :3

      Törlés
    2. Nem akarsz majd valami zombis vagy csontvázas, vagy bármi ilyen diliházas/horrorsminket? :P

      Törlés
  4. Gyönyörű, tényleg! :) Gratulálok a kerek számhoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Hehe:D azt hiszem, ma egy rugóra járt az agyunk. én is hasonlót készítettem, bár nem fotóztam le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár hogy nem fotóztad le, kíváncsi lettem volna rá :)

      Törlés
  6. Szuperjó, kár, hogy a hajad nem lőtted be hozzá! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Luxi, ha közszemlére tettem volna a haja ebben az állapotban, tutira leíratkozott volna 200 ember...:D

      Törlés
  7. Nagyon- nagyo király lett! Livin pretty-sen király :D

    VálaszTörlés
  8. Az ajkaidra szemhéjpúdert alkalmaztál? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy átlátszó szájfénybe nyomogattam szemhéjpúdert :3

      Törlés
  9. Nagyon jo szinosszeallitas, de szempillaspiralt ki lett hagyva..?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kilett, ugyanis lila pillákat akartam, de nem tudtam sehogysem magamnak alkotni, így gyorsan lefotóztam a sminket, és mentem aludni... :3

      Törlés