2012. május 27., vasárnap

Oasap rendelés - Utálok várni, de ennyit?

Történt egyszer, hoyg regisztráltam az Oasap.com-ra, mondván hogy reklámozzunk már valamit. :D

Március 26.-án feladtam a rendelésem, a kis egeres ultracuki gyűrűm. Aztán vártam,eltetlt egy hónap....vártam...eltelt még egy... mondván hogy azért elég régóta tanulom az angolt... reklamáljunk már...Március 10.-én írtam nekik, hogy Helló, gyűrű nincs? ( jó nem így, de akkor már kezdett hullani a hajam az idegességtől...) Aztán kaptam egy választ, hogy nézzem meg a postán,vagy elveszett útközben... Hát köszönöm...

Ezután újra írtam, hogy sehol sem találom, és rá kb 2 hétre Május 22-23 környékén viszont végre megkaptam *-*





8 dollár volt, amit az ebay-en $1 körül tudnék beszerezni, de a várakozásés  az elveszlett csomag...nem...nekem ez túl demotiváló... még egy esélyt szeretnék adni ennek az oldalnak, hátha egy egyszeri alkalom volt... 
Reménykedjünk~

12 megjegyzés:

  1. Egyre inkább ilyeneket hallani róluk, én ennyiből nem is bánom, hogy esélyem sem volt "üzletelni" velük, persze az ember örül annak ha valamit végül is "ingyen" kap (reklámért), de vajon megéri-e? :S
    Remélem legalább strapabíró lesz a gyűrű, mert hipercuki, ő is egy ideje a szívem vágya. :]

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már nagyon sokan csatlakoznak, egyre kevesebb keretet adnak, és sokat késnek a feladással is... :(

    VálaszTörlés
  3. Én ehhez hasonlót, csak mattot és nyuszisat vettem kb ugyan ennyiért a vaterán, most is láttam h van párducosban is, gondolkodom rajta:) az enyém elég strapabíró, remélem a Tied is az lesz, nagyon cukik ezek a gyűrűk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hogy az lesz, legalább ennyi pozitívum legyen benne.. :3

      Törlés
  4. én ugyanezt a gyűrűt rendeltem csak a másik színben, és vártam rá 1 hónapot..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy következő alkalommal azért nekem is annyit kellesz... :/

      Törlés
  5. Én is gondolkodom rajta, hogy csatlakozni kéne... de az az igazság, hogy mindenhonnan csak negatív kritikát hallok. Elgondolkodtam, vajon ez így megéri nekik? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végülis a gyűrű idért, minden happy, de ... ott a de... a minőség sebesen romlik... :/

      Törlés
  6. Nagyon cuki:33
    És megérte várni:D

    VálaszTörlés
  7. Igen,nagyon ari, én is elfogadnám!

    VálaszTörlés